Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Er halvveis i svangerskap nr tre. Har to barn fra før som ikke gjør annet enn å krangle. Denne helgen har jeg sendt de mest mulig vekk, orker dem ikke. Ut på tur med bestemor, mannen min har styret med de. Selv trekker jeg meg unna. Skjønner ikke hvordan dette skal gå fremover. Angrer på at vi snart får enda en inn i kaoset. Litt deppa kan man si.. :-( håper det går seg til og at hormonene kan ta noe av skylden.. Anonymous poster hash: bb227...0ef
Hjertefru Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Nyt heller roen som senker seg når kranglefantene har forlatt huset. Skjønner deg godt, kranglete unger er utrolig slitsomt. Du er sliten og hormonelt, det går seg nok til skal du se
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Jeg følte det akkurat som deg da jeg gikk gravid med andre. Helt forferdelig følelse. For meg gav det seg da babyen var ca 6 mnd... Sympati til deg. Hold ut, det blir bedre! Anonymous poster hash: 8eec0...0a1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Takk, takk.. Nå slapper jeg av med en pose sjokolade, og prøver å ikke la den dårlige samvittigheten ta overhånd. Ja, det vil vel bli bedre. Tiden "leger alle sår" (stemmer jo egentlig ikke), men om ca fem år kan det jo hende at de er siviliserte små mennesker alle tre Anonymous poster hash: bb227...0ef
Gjest Runforit Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Det blir nok siviliserte mennesker ut av dem til slutt! All kred til alle med mer enn et barn Husker alle vennene mine kranglet med søskene sine i en viss alder. Heldigvis så er det en fase som går over Nyt sjokoladen og roen og freden mens du kan Endret 15. februar 2015 av Runforit
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Takk 💕 der var de inne, og jeg later som jeg sover.. (Haha... Patetisk Anonymous poster hash: bb227...0ef
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Føler meg deg! Uke 12 med nr fire, og er så himla kvalm og dårlig at jeg knapt kommer meg fra senga til sofaen og tilbake igjen om dagene.. Når de to eldste setter i gang, er det himmel og jord i bevegelse. De klarer å lage en krangel utav hva som helst, de er rett og slett begavet på det området.. Jeg orker jo ikke reise meg og ta tak i det heller. Mannen er vekkreist i helga, så jeg har rett og slett splittet de, og sendt en til hver av besteforeldrene. Minsten er igjen hjemme, hun er en fryd å ha. Tre år gammel, men lager jaggu ikke noe leven utav seg. Så jeg skjønner veldig godt at du syns det er kjipt! Heldigvis går det over Anonymous poster hash: 7ff26...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå