Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Eller skyggestrek på denne? Anonymous poster hash: 8667a...e39
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Denne ser veldig negativ ut for meg. Ikke antydning til strek. Anonymous poster hash: 1da19...9cd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 ser helt blendahvit ut.. Anonymous poster hash: 1c8b5...4e6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: 140b5...8bc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Godt, siden dener tatt i vann Anonymous poster hash: 8667a...e39
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Godt, siden dener tatt i vann Anonymous poster hash: 8667a...e39 Og du var redd en gravid kvinne hadde tisset i vannet? Anonymous poster hash: f04bd...be2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Godt, siden dener tatt i vannAnonymous poster hash: 8667a...e39 Og du var redd en gravid kvinne hadde tisset i vannet? Anonymous poster hash: f04bd...be2 Ja, livredd.. Anonymous poster hash: 8667a...e39
Bustetroll Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Ser faktisk skyggen til der streken skal være
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Ser faktisk skyggen til der streken skal være Jeg og. Anonymous poster hash: 551db...dac
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere? Anonymous poster hash: 8667a...e39
Bustetroll Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere? Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med farge
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge? Anonymous poster hash: 8667a...e39
Bustetroll Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge? Anonymous poster hash: 8667a...e39 Nei.. En "skyggestrek" er for meg bare skimting av det feltet der teststreken skal dukke opp. Er det en svak strek, er det svakt positiv. Altså rød
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Nei.. En "skyggestrek" er for meg bare skimting av det feltet der teststreken skal dukke opp. Er det en svak strek, er det svakt positiv. Altså rød Ja men hva mente du, jeg skimter en svak strek på denne selvom væsken ikke hadde Hcg i seg, hvor sterke kan skyggestreker være? Anonymous poster hash: 8667a...e39
Bustetroll Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Nei.. En "skyggestrek" er for meg bare skimting av det feltet der teststreken skal dukke opp. Er det en svak strek, er det svakt positiv. Altså rød Ja men hva mente du, jeg skimter en svak strek på denne selvom væsken ikke hadde Hcg i seg, hvor sterke kan skyggestreker være? Anonymous poster hash: 8667a...e39 Men streken på denne testen har ikke farge. Det du ser er bare det feltet der stoffet som reagerer på hcg'en er. Hadde det vært en svak positiv hadde den svake skyggen hatt litt rødlig farge.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Nei.. En "skyggestrek" er for meg bare skimting av det feltet der teststreken skal dukke opp. Er det en svak strek, er det svakt positiv. Altså rød Ja men hva mente du, jeg skimter en svak strek på denne selvom væsken ikke hadde Hcg i seg, hvor sterke kan skyggestreker være?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Men streken på denne testen har ikke farge. Det du ser er bare det feltet der stoffet som reagerer på hcg'en er. Hadde det vært en svak positiv hadde den svake skyggen hatt litt rødlig farge. Men noen ganger kan jo det være så lite hcg være at man ikke vil kunne tolke det som rødt? Anonymous poster hash: 8667a...e39
Bustetroll Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Det er vanlig med skyggestreker på billigstrimler, jeg får skyggestrek på hver 3 test.. Anonymous poster hash: 4bcdf...ff2 Som denne testen, eller sterkere?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Ikke som denne. Skyggestreker som denne dukker opp hele tia. De "svake" strekene er jo med fargeDu mener du har fått skyggestreker med farge?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Nei.. En "skyggestrek" er for meg bare skimting av det feltet der teststreken skal dukke opp. Er det en svak strek, er det svakt positiv. Altså rød Ja men hva mente du, jeg skimter en svak strek på denne selvom væsken ikke hadde Hcg i seg, hvor sterke kan skyggestreker være?Anonymous poster hash: 8667a...e39 Men streken på denne testen har ikke farge. Det du ser er bare det feltet der stoffet som reagerer på hcg'en er. Hadde det vært en svak positiv hadde den svake skyggen hatt litt rødlig farge.Men noen ganger kan jo det være så lite hcg være at man ikke vil kunne tolke det som rødt? Anonymous poster hash: 8667a...e39 ja, men da igjen er det kun en skyggestrek, og ikke en svak positiv! En svak positiv er rød. Er den ikke rød, har ikke testen reagert på hcg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå