Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 mine barn er store og ønsket selv og bo anhver uke hos meg og pappan, de er 10 og 14, skal jeg la de få lov eller skal jeg ta 45/55 ? Anonymous poster hash: 323b5...e5b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hva sier pappaen? Dette er noe dere sammen må bestemme. Vi kan ikke bestemme for dere. Anonymous poster hash: 5a7dd...2e9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Hva i all verden kommer fem prosent til å gjøre av forskjell? En natt mer hos den ene foreldren? Hør på barna dine og prøv deres forslag en stund. Det går jo an å gjøre om på det om det ikke fungerer. Anonymous poster hash: c2722...fad
*Nøtta* Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Barn velger ofte å bo 50/50 fordi de vil vise foreldrene sine at de er like glad i begge to. De velger dette alternativet pga av en lojalitetskonflikt inni seg, ikke nødvendigvis fordi de ØNSKER å pendle mellom to hjem. Det er viktig at du og faren forteller barna at dere VET at de er like glad i dere begge to, selv om de bor mer hos den ene av dere. Det er ikke antall timer dere tilbringer sammen som gjør at dere måler barnas kjærlighet til dere. Det er mulig dere allerde forteller barna dette, men i alle fall :veldig vikitig! Det er kun du og faren som vet hva som er best for deres barn, så for oss her inne er det umulig å svare på ditt spm, men jeg har i alle fall svart det jeg kan. Hadde jeg vært dere, så hadde jeg blitt enige med faren om fordelingen og deretter fortalt dette til barna.
skjotta Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Når barn lander i midten ved samlivsbrudd Vil så og si alle løsninger ende med at barna må pendle mellom 2 hjem dersom de skal få være med begge sine foreldre. Hør på barna, de er store nok til å bli hørt.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Takk for svar, vi kommer til og dele på huset hvis det blir 50/50 og så er vi i en leilighet vi leier sammen, den uka vi ikke har barna,hvis det blir på den måten Anonymous poster hash: 323b5...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå