Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Jeg er blitt syk med feber og forkjølelse og har i tillegg et barn som er blitt syk og må holdes hjemme fra barnehagen.Hva gjør dere er far også hjemme da eller har ikke far rett på å være hjemme? Ikke frekke svar bare lurte.Takk for svar. Anonymous poster hash: ee07c...bad
Klompelompe Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hvis jeg ikke er i stand til å ta vare på barnet, er far hjemme med sykt barn.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Kommer an på hvor dårlig du er, men er du for syk til å ta deg av barnet må far være hjemme. Ikke noe ulovlig det, du er hjemme fordi du er syk, han er hjemme fordi barnet er sykt. Anonymous poster hash: 3ecdb...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå