Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 God morgen! Siste uka har jeg følt meg veldig annerledes, brystene har vært ømme noe de ADLRI er i forbindelse med mens. Jeg venter mens på onsdag, men tok en graviditetstest i dag da jeg har følt meg så rar. Resulatet skremte meg litt, ser denne positiv ut eller er det det jeg har lest at kan være "skyggestrek"? Anonymous poster hash: 48103...976
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Den ser veldig positiv ut i mine øyne Anonymous poster hash: 88409...45e
Gjest Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Hmmm den der kan se positiv ut Har aldri opplevd slike skyggestreker selv og har ventet 1 uke etter forventet mens. Og da har det aldri vært tvil Ta en ny test til uken du.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ser positiv ut. Ta en digital, så er du helt sikker. Lykke til Anonymous poster hash: 4cf33...89d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Positiv! Anonymous poster hash: 796d3...701
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Hmmm den der kan se positiv ut Har aldri opplevd slike skyggestreker selv og har ventet 1 uke etter forventet mens. Og da har det aldri vært tvil Ta en ny test til uken du. Dette er ingen skyggestrek. Skyggestreker er uten farge. Hi- du er gravid. Anonymous poster hash: b393c...d83
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Den har farge, så den der er positiv ja !
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Positiv ja! Anonymous poster hash: 48103...976
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer du er gravid, på nåværende tidspunkt har du 30 prosent sjangse for abortt (ikm er om 3 dager ikke sant) etter ikm har du 15 prosent sjangse for abort:) lykke til:) Anonymous poster hash: 7cdf5...a99
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer du er gravid, på nåværende tidspunkt har du 30 prosent sjangse for abortt (ikm er om 3 dager ikke sant) etter ikm har du 15 prosent sjangse for abort:)lykke til:) Anonymous poster hash: 7cdf5...a99 Så nyttig Anonymous poster hash: 673f4...367
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Den ser positiv ut synes jeg :-) Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...?? Ønsker du ikke å være gravid? Anonymous poster hash: edb44...ebb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Den ser positiv ut synes jeg :-) Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...?? Ønsker du ikke å være gravid? Anonymous poster hash: edb44...ebb Har ikke prøvd å bli gravid, så ble litt overrasket (og ja, litt skremt) da jeg så dette. Aboslutt ikke det beste tidspunktet å få barn, men om det er en liten i magen er h*n absolutt velkommen :-) HI Anonymous poster hash: 48103...976
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Den ser positiv ut synes jeg :-) Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...?? Ønsker du ikke å være gravid? Anonymous poster hash: edb44...ebb Har ikke prøvd å bli gravid, så ble litt overrasket (og ja, litt skremt) da jeg så dette. Aboslutt ikke det beste tidspunktet å få barn, men om det er en liten i magen er h*n absolutt velkommen :-) HI Anonymous poster hash: 48103...976 Så godt å høre :-) Synes det er så trist når noen ikke ønsker det og er blitt gravide likevel... Man må tilpasse livet etter barna og ikke barna etter livet :-) Gratulerer så mye :-) Anonymous poster hash: edb44...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå