Gå til innhold

HJELP, er jeg gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen! Siste uka har jeg følt meg veldig annerledes, brystene har vært ømme noe de ADLRI er i forbindelse med mens. Jeg venter mens på onsdag, men tok en graviditetstest i dag da jeg har følt meg så rar. Resulatet skremte meg litt, ser denne positiv ut eller er det det jeg har lest at kan være "skyggestrek"?



Anonymous poster hash: 48103...976

post-42-0-47241300-1423993305_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ser veldig positiv ut i mine øyne :)

 

Anonymous poster hash: 88409...45e

Skrevet

Hmmm den der kan se positiv ut :) Har aldri opplevd slike skyggestreker selv og har ventet 1 uke etter forventet mens. Og da har det aldri vært tvil :D

 

Ta en ny test til uken du.

Skrevet

Ser positiv ut. Ta en digital, så er du helt sikker. Lykke til :)



Anonymous poster hash: 4cf33...89d
Skrevet

Positiv!

 

Anonymous poster hash: 796d3...701

Skrevet

Hmmm den der kan se positiv ut :) Har aldri opplevd slike skyggestreker selv og har ventet 1 uke etter forventet mens. Og da har det aldri vært tvil :D

 

Ta en ny test til uken du.

 

Dette er ingen skyggestrek. Skyggestreker er uten farge. 

 

Hi- du er gravid. 

 

Anonymous poster hash: b393c...d83

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Den har farge, så den der er positiv ja :) !

Skrevet

Positiv ja! 



Anonymous poster hash: 48103...976
Skrevet

Gratulerer du er gravid, på nåværende tidspunkt har du 30 prosent sjangse for abortt (ikm er om 3 dager ikke sant) etter ikm har du 15 prosent sjangse for abort:)

lykke til:)



Anonymous poster hash: 7cdf5...a99
Skrevet

Gratulerer du er gravid, på nåværende tidspunkt har du 30 prosent sjangse for abortt (ikm er om 3 dager ikke sant) etter ikm har du 15 prosent sjangse for abort:)lykke til:) Anonymous poster hash: 7cdf5...a99

Så nyttig

 

Anonymous poster hash: 673f4...367

Skrevet

Den ser positiv ut synes jeg :-)

Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...??

Ønsker du ikke å være gravid?



Anonymous poster hash: edb44...ebb
Skrevet

 

Den ser positiv ut synes jeg :-)

Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...??

Ønsker du ikke å være gravid?

 

Anonymous poster hash: edb44...ebb

 

 

 

Har ikke prøvd å bli gravid, så ble litt overrasket (og ja, litt skremt) da jeg så dette. Aboslutt ikke det beste tidspunktet å få barn, men om det er en liten i magen er h*n absolutt velkommen :-) 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 48103...976

Skrevet

 

 

Den ser positiv ut synes jeg :-)

Reagerer litt mer på at du sier at resultatet "skremte deg litt"...??

Ønsker du ikke å være gravid?

 

Anonymous poster hash: edb44...ebb

 

 

 

Har ikke prøvd å bli gravid, så ble litt overrasket (og ja, litt skremt) da jeg så dette. Aboslutt ikke det beste tidspunktet å få barn, men om det er en liten i magen er h*n absolutt velkommen :-) 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 48103...976

 

Så godt å høre :-)

Synes det er så trist når noen ikke ønsker det og er blitt gravide likevel... Man må tilpasse livet etter barna og ikke barna etter livet :-)

Gratulerer så mye :-)

 

Anonymous poster hash: edb44...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...