3døtre1sønn Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen )
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Hun skulle avsløre tre hemmeligheter, om jeg ikke husker feil, men det har ikke vært noe mer snakk om det. Alt for å lokke til seg lesere. Anonymous poster hash: a4e9b...679
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Tullete... Anonymous poster hash: bd4a7...6ca
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Hun har kjøpt 3 nye puter Anonymous poster hash: 3fd19...15f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hun har avlyst/ utsatt bryllupet med Hans skrev hun i en spørsmålsrunde. Anonymous poster hash: 38c02...d9d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Fordi hun er gravid, eller?? D kan da ikke være skjær i sjøen hos desse perfekte menneskene? Anonymous poster hash: bd4a7...6ca
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Venter trillinger Anonymous poster hash: 9ed1b...377
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Venter trillinger Anonymous poster hash: 9ed1b...377 Skeptisk Anonymous poster hash: bd4a7...6ca
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Gravid og ny brudekjole😂 Anonymous poster hash: 0a898...666
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Hvorfor heter bloggen Villa Paprika? Har hun det i hagen, er det favoritten, eller hva er greia? Det virker litt fjernt. Har noen spurt hvor mye hun redigerer sine bilder? Hun har vel operert det meste, men likevel. Anonymous poster hash: 5d8b5...861
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Hvorfor heter bloggen Villa Paprika? Har hun det i hagen, er det favoritten, eller hva er greia? Det virker litt fjernt. Har noen spurt hvor mye hun redigerer sine bilder? Hun har vel operert det meste, men likevel. Anonymous poster hash: 5d8b5...861 Hun bodde i paprikaveien eller et eller annet mener jeg.. Anonymous poster hash: da7a2...12e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Smart om man vil ha stalkers. . Anonymous poster hash: 5d8b5...861
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen ) Hahahahaha! Leser du gardkjerrings blogg ? måtte se hva det var for noe, er to små innlegg der fra 2012. Lagde garn for første gang og brunost for første gang Hahahahaha... ler as. Anonymous poster hash: a9e5e...475
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Ha ha ha- så patetisk med "tre hemmeligheter"! Litt mye oppmerksomhetsbehov, kanskje? Og utrolig smart med hjemadressen som bloggnavn! I tilfelle noen ville stikke innom, lissom! Anonymous poster hash: 2f4ca...4b0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen ) Hahahahaha! Leser du gardkjerrings blogg ? måtte se hva det var for noe, er to små innlegg der fra 2012. Lagde garn for første gang og brunost for første gang Hahahahaha... ler as. Anonymous poster hash: a9e5e...475 gardAkjerring ikke gardkjerring. Anonymous poster hash: 75f4a...5ca
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #16 Skrevet 16. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen ) Hahahahaha! Leser du gardkjerrings blogg ? måtte se hva det var for noe, er to små innlegg der fra 2012. Lagde garn for første gang og brunost for første gang Hahahahaha... ler as.Anonymous poster hash: a9e5e...475 Kjempemorsom!! Men der er mange innlegg da.... Anonymous poster hash: bd4a7...6ca
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #17 Skrevet 16. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen ) Hahahahaha! Leser du gardkjerrings blogg ? måtte se hva det var for noe, er to små innlegg der fra 2012. Lagde garn for første gang og brunost for første gang Hahahahaha... ler as. Anonymous poster hash: a9e5e...475 gardAkjerring ikke gardkjerring. Anonymous poster hash: 75f4a...5ca Haha. Ok, da skjønner jeg litt mer Var super overtrøtt i går Lo godt av drt meste... Anonymous poster hash: a9e5e...475
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #18 Skrevet 16. februar 2015 Jeg gidder ikke lese blogger (leser avogtil Komikerfrues og Gardakjerrings, that's it!!) Får med meg mer enn nok blogg"nyheter" her På nyåret skrev dere at Villapaprika skulle komme med en (noen?) hemmeligheter... Kom på d nå når noen lagde en annen tråd om desse damene... Hva var hemmeligheten? Litt nysgjerrig på d! (men ikke nok til å lese bloggen ) Hahahahaha! Leser du gardkjerrings blogg ? måtte se hva det var for noe, er to små innlegg der fra 2012. Lagde garn for første gang og brunost for første gang Hahahahaha... ler as.Anonymous poster hash: a9e5e...475 gardAkjerring ikke gardkjerring. Anonymous poster hash: 75f4a...5ca Haha. Ok, da skjønner jeg litt mer Var super overtrøtt i går Lo godt av drt meste...Anonymous poster hash: a9e5e...475 Ja, d er rimelig beskrivende greier.... LOL Anonymous poster hash: bd4a7...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå