Gå til innhold

Hva er deres planer for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4b6bc...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal begynne å rydde, kaste og pakke. Kanskje ut en liten tur? Om været blir bedre.

Og så skal vi feire fastelavn :)

Anonymous poster hash: 6d862...a0c
Skrevet

I dag reiser vi på vinterferie til Valdres 😃

Skrevet

Male og gjøre klart rommet til babyen min. Kanskje trene litt, gå en tur med min mor, hente hjem det største barnet fra sin bestemor, så skal vi spise middag. Etter ungene er lagt, skal jeg spise sjokolade 😆

Skrevet

I dag kommer mannen hjem fra jobb etter flere dager borte. Barna gleder seg og vi skal bake boller som skal fylles med mye godt. Også skal vi såklart spise bollene etterpå :D

Anonymous poster hash: 90158...2ec

Skrevet

Barna skal i svømmehallen med pappan mens jeg ligger på sofaen. Etterpå skal vi bake boller og så avslutter vi dagen med en tur i akebakken med et vennepar mrd barn.

Anonymous poster hash: 6f33f...b4e

Skrevet

Først i kirken (eldstemann skal konfirmeres i år) så opplegg i kirken, så lang tur + gjerne besøke en venn på sykehuset.

Anonymous poster hash: 84baa...0dc

Skrevet

Er på vei til Sverige for å harryhandle kjøtt :P

Anonymous poster hash: 050d3...0d6

Skrevet

Rydde huset. Barna skal på teater med besteforeldrene :)

Anonymous poster hash: 35a36...360

Skrevet

Sønnen gikk akkurat til en venninne, også tenkte vi på å ta en kinotur senere i dag. Jeg har planer om å henge opp ny gardinstang og gardiner, og ellers pusle litt i huset. Vet ikke om mannen har noen planer, men det tror jeg ikke ;)

Anonymous poster hash: 72572...ff0
Skrevet

Her brygger jeg på noe tror jeg, verker i hele kroppen, så skal prøve å dusje snart, så skal jeg ta med 3 åringen opp på videosjappa, leie en film og kjøpe med oss noe å spise også hjem å holde sofaen resten av dagen. :) helt greit på en søndag. Bake boller gjorde vi i går ;)

Anonymous poster hash: 0d362...7a0
Skrevet

Spise rester av smågodtet jeg kjøpte i går:) Ellers pleie syk ettåring og bake ut boller. Senere blir det en tur ut i sola, og på ettermiddag skal vi spise fastelavnsboller:)

Anonymous poster hash: 6307d...0e1

Skrevet

Lage fastelavnsboller

Vaske bilen

Og det vanlige :)

Anonymous poster hash: 8f246...3ac

Skrevet

Karnevalsfest på Sølvberget om et par timer😊

Skrevet

Eldste skal til en venninne og overnatte, men vet enda ikke når hun skal dit.

Bolledeigen står til heving :)

Yngste har vondt i et kneet etter at hun spilte fotball med faren og sitter med noen isbiter på det mens hun venter på å hjelpe til å bake ut boller.

Regner med det litt senere blir en tur ut i det fine vinterværet. Vi skal en tur på skøytebanen.

Anonymous poster hash: 6109a...21c
Skrevet

skal ha familie selskap idag, mini var 2 på fredagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...