Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hadde min niese her igår/fra torsdag, hun er ni år og bor i en annen kant av landet, vi ser henne derfor sjelden for tiden. Hun hører ikke etter! Rastløs, roter på mitt barn sitt rom det ene øyeblikket og kjeder seg det neste. Våkner kl 7, vil ut før 9. Måtte ta henne og mitt eldste barn på lekeland igår, de hylte og herjet i bilen og løp rundt på lekeland, greide nesten ikke spise der engang før de løp videre. Det ene øyeblikket jeg var på do, slo hun seg i sklia. På helsekost butikken måtte jeg kjøpe vitaminer etter lekeland og hun la seg ned i en seng som var i butikken og måtte ha beskjed 5-6 ganger før hun gikk ut av den! Hun løp ut en dag de brøytet på utsiden av huset her og slang seg ned i en snødunge, fordi hun ville ha snøen freset over seg. Det var mørkt og hun løp ut uten refleks, bare flaks sjåføren så henne. Høyt energinivå på denne ungen! Men det er kanskje normalt? Min på 6 er ganske rolig. Anonymous poster hash: 75ef6...1c6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Tipper hun har vært så spent og gledet seg så mye at hun ikke vet hvilken fot hun skal stå på Hun lander nok etterhvert og roer seg ned. Anonymous poster hash: 0eb0c...6e7
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det er lett å bli ekstra giret ved besøk... Anonymous poster hash: ce7f4...352
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes d var voldsomt til oppførsel på en niåring!! En femåring kanskje, men ni...nope!! Ikke normalt! Hun er faktisk 3.-4.klassing! Anonymous poster hash: fe1e0...ae6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Mulig det, nå overtok min mor henne igår da.. Jeg er syk og litt sliten. Hun har yngre søsken hjemme, og har hatt det litt tøft hjemme i det siste. Så har jo litt sympati med henne. Er bare overrasket over at jeg måtte be henne om og gjøre ting flere ganger før hun hører etter, mens min seks åring adlyder beskjeder med engang. Anonymous poster hash: 75ef6...1c6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Nei, det der er ikke normalt for en ni år gammel jente. Om det kommer av oppdragelsen eller andre ting kan ikke jeg uttale meg om. Anonymous poster hash: 33445...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå