Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Rimelig frustrert og oppgitt over at jeg ikke finner gode og fine mamma klær.... Absolut alt er skinny, er til vanlig en 40-42, har kjøpt et par bukser i 42 fra hm på nett, men alt for trangt. De er ikke romslige i størrelsen lenger!! Kjøpt et par plagg fra stormberg, de er gode og romslige, men mye mye dyrere..... Hvor kjøper dere mammatøy som ikke sitter klistra til kroppen? Anonymous poster hash: d309d...73c
Lykken_er_tre Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Jeg går mye med ullstrømpebukser og hverdagskjoler for tiden. Pynter opp antrekket med tilbehør som støvletter, skjerf ol.
Lessismore Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Du kan finne litt på laredoute.no. Evt ellos.no. Husk at på laredoute er størrelsene en mindre enn vanlige norske størrelser, så bestill litt romslige. Men følger denne tråden for nye tips jeg og!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg går mye med ullstrømpebukser og hverdagskjoler for tiden. Pynter opp antrekket med tilbehør som støvletter, skjerf ol. Er liksom ikke noe kjole menneske, liker mer frilufts stil.... Type bula, Kari trå, Nike, puma osv😊 Anonymous poster hash: d309d...73c
2trollunger Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Ja, hva er det med mammabuksene på H&M for tiden? Alle var jo Super Skinny Slim fit... Bruker ikke åletrange bukser til vanlig, og har ikke tenkt å begynne nå som jeg er gravid. Jeg endte opp med å kjøpe en som var to str større en jeg vanligvis bruker, da satt den greit.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Det er helt latterlig dårlig utvalg i gravidklær. Jeg er bare 17 uker, men pga en kropp som i utgangspunktet er vanskelig å kle, og allerede stor mage må jeg alt ha gravidklær. Ser ikke frem mot de neste 23 ukene. H&M er vel de eneste som fører gravidklær, og de har 3 bittesmå stativ i en ellers diiger butikk. Av størrelser finnes kun XS og XL, 34/36 og 44. Alt er jo så utvalgt. Tragisk. Mulig det finnes noen nisjebutikker, men jeg har ikke funnet de i Stavanger. Å bestille på nett vil være umulig for lille, tjukke meg :/ Godt å få ut litt damp. Jeg sier også takk for tips om det er noe jeg ikke har tenkt på? Anonymous poster hash: 3e7b4...71d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jepp helt tragisk, var innom hm for en stund siden, joda masse bukser og velge i men alt var 34-36, så jeg spurte er det alt dere har? Ja du skjønner alle de største størrelsene ble revet bort med en gang..... Hm... Ta et hint da sa jeg tilbake, hvorfor ikke ta inn mer av de større størrelsene når det er de som selger istedet for å sitte igjen med en haug bukser dere ikke får solgt.... Hun bare trakk på skuldrene😏 Anonymous poster hash: d309d...73c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 De har endel på asos.com. Jeg bestilte derfra når jeg var gravid 😊 Og ellos har vel litt? Anonymous poster hash: 0cd9e...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå