februarprins2013 Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Den står til for nesten 2 mill og jeg får 2,1 mill i lån, kjempe fin leilighet,men må pusse opp en del,men ligger i et veldig populært området, som mange vil bo, tror dere at jeg har noe sjans i hele tatt? er til meg og mini, han trenger et egen rom nå,men uansett er vi jo på leting nå
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Umulig å si. Hver visning lever sitt eget liv. Kommer an på hvor mange tilsvarende leiligheter det er til salgs i området. Ønsket om å kjøpe oppussingsobjekt går i bølger. Plutselig vil alle ha det, to måneder senere vil ingen ha det. Gå på visning og legg inn et skambud. Anonymous poster hash: 5d51b...9cc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det kommer jo helt an på området, her går det meste over takst. Anonymous poster hash: 7bf3b...3ab
februarprins2013 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2015 Takk for svar.. er en leilighet til som er i slag i dette området nå,men det er lite bare på 42 kvm,mens dette var på 70kvm
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hvis du ser på statistikken over antall boliger som har blitt lagt ut så langt i år, sammenlignet med antall i fjor, er det svært få boliger som ligger ute. Det er derimot fortsatt mange som ønsker å kjøpe, noe som gjør at det fort blir budkrig om de boligene som ligger ute. Det er en god tid å selge, med andre ord, men ikke nødvendigvis den beste å kjøpe på. Du kan være heldig, men det avhenger helt av hvem som er interessert og hvor langt de er villig til å strekke seg. Lykke til! Anonymous poster hash: 42b71...d85
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hvis den er i et populært området og nesten dobbelt så stor som andre i samme prisklasse, så vil jeg tro det blir en skikkelig budkrig. Får håpe dere trekker det lengste strået da. Anonymous poster hash: 7bf3b...3ab
februarprins2013 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2015 Takk for svar og takk for det . Nei var ikke samme pris klasse. den jeg skal se på forlanger de 1.900 000 for og den andre ville de de ha 1.450 000 for,men gikk for 1,8 mill
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Hvis den minste gikk 350 000 over takst så er det jo rimelig å tro at den største ligger noe for lavt i pris. Lykke til uansett, plutselig får dere den. Oppdater da. Anonymous poster hash: 7bf3b...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå