Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Har ei lita på fem mnd som mest sannsynlig våkner snart og ei på tre som ikke står opp så seint heller... Hvordan skal jeg komme meg gjennom morgendagen? Mannen er på jobb i utlandet. Har ikke hatt en blund i natt og blir bare mer stressa når jeg ser minuttene fly av sted... Huff, vet ikke hvor jeg vil med dette. Vil bare sove 😢 Anonymous poster hash: ddd8f...0f0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 La med kl 23, og har siden det ligget her og prøvd å sove Anonymous poster hash: ddd8f...0f0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Prøv å sov nå mens du kan. Uansett klarer du deg en dag uten mye søvn, legg deg tidlig til kvelden igjen. Dupp litt sofaen mens minste hviler og eldste ser film eller noe. Anonymous poster hash: ee845...a80
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 En baby på 5 mnder sover jo minst to ganger om dagen,så burde ikke være noe problem å sove da! Så settet du på film til storebror. Anonymous poster hash: ca1f3...393
Øyne som ser!! Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 En baby på 5 mnder sover jo minst to ganger om dagen,så burde ikke være noe problem å sove da! Så settet du på film til storebror. Anonymous poster hash: ca1f3...393 Sove når du har en liten på 3 år? Det hadde ikke jeg villet gjort. Har en på 4 nå og tørr ennå ikke å ligge å sove mens han er våken.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Tør ikke å sove med treåringen, men kanskje jeg kan pakke henne i armkroken min i sofaen og sette på en film mens minstejenta sover i vogna si, så merker jeg vel om hun prøver å gå noe sted. Har fått 2 timer søvn i natt da, og føler meg overraskende våken tatt i betraktning Anonymous poster hash: ddd8f...0f0
BareMas Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 En baby på 5 mnder sover jo minst to ganger om dagen,så burde ikke være noe problem å sove da! Så settet du på film til storebror. Anonymous poster hash: ca1f3...393 Hadde det vært så enkelt!! Selv har jeg en baby på 6mnd, som aldri, ALDRI, sover lenger enn 45min av gangen. Og min 3 åring har ikke ro i ræva til å se en film. Så jeg tror heller hi bør koke en stor kanne kaffe og ringe en bestemor eller tante og høre om de kan ta barna en times tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå