Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Gladehjem vs Villapaprika Jeg dåner! Kan hun ikke bare være seg selv? Jeg blir kvalmen 😳 og aldri godkjenner hun mine kommentarer heller 😉 Anonymous poster hash: 4c44b...19f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Og siden du ikke får den oppmerksomheten du ønsker av bloggeren så må du opprette tråd på bim i steden for... Hva med å finne en annen interesse enn å følge bloggere du liksom ikke liker? Anonymous poster hash: c14d7...d1e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 O my goood 😠 krise ass... Hvordan vet du at hun ikke kjøpte genseren først?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 O my goood 😠 krise ass... Hvordan vet du at hun ikke kjøpte genseren først? Dato på innleggene, fire dager mellom. Anonymous poster hash: 4a254...965
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Den dama kan ikke ha særlig stor selvtillit siden hun kopierer VillaPaprika i ett og alt... Anonymous poster hash: 7929a...2e1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Ja nå har det blitt favorittmerke hennes også.. Selv om det er dyrt ....🙈 men det verste er jo at hun kjøper alt villapaprika har, men villapaprika tar jo mye med fra butikken og viser det fram hjemme før hun tar det tilbake igjen.. Det kan bli dyrt for frøken gladehjem! Jeg undrer meg over hvem betaler i det huset... Hun jobber jo ikke? Nå vet jeg ikke hva hun gjorde før permisjon da.. Anonymous poster hash: e3bf1...57e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Og du leser bloggen henne fordi????? Hva med alle som har kahler vaser og lyshus? De kopierer jo fra hverandre de også... Anonymous poster hash: 6d5f1...b1a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Den genseren var jammen i meg STØGG. Så er det sagt. Og ikke passer hun fargen heller! Anonymous poster hash: c8dac...d02
Chl85 Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Har ikke lest blooggene til dem det er prat om... Men det har ikke falt dere inn at hun ene reklamerer for den andre?? Hvis den ene bloggeren har en nettbutikk, så kan det jo godt hende at den andre bloggeren får rabatter på varene for å vise de på sin blogg?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Har ikke lest blooggene til dem det er prat om... Men det har ikke falt dere inn at hun ene reklamerer for den andre?? Hvis den ene bloggeren har en nettbutikk, så kan det jo godt hende at den andre bloggeren får rabatter på varene for å vise de på sin blogg? Må hun ikke skrive hvor hun har kjøpt tingene da? For hun skriver sjelden hvor hun har kjøpt de, og de hun opplyser om er kjøpt andre steder enn villapaprika... Anonymous poster hash: e3bf1...57e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Det hele er egentlig både fascinerende, skremmende og tragisk. Jeg innrømmer det gjerne, jeg er innom GH dama ene og alene for å se hva hun har kopiert siden sist. Anonymous poster hash: d89dc...070
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 OMG VERDENSPROBLEMER!!! Dette er viktige saker å få belyst! (jeg vet ikke engang hvem den ene der er) Men godt du tar tak i dette, det føles som jeg er tilbake på ungdomsskolen, det føles bra! Da baksnakket man også jenter som kjøpte noe likt som den populære jenta!! Anonymous poster hash: 8a15f...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå