Gå til innhold

Kuleste forsidebile på facebook? Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lite fotogen... så meg selv er uaktuelt! Herregud, hva er det jeg skriver??? Jeg er ikke bare lite fotogen, jeg er mindre pen!

Anonymous poster hash: c80c9...f73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke meningen en skal ha bilde av seg selv på forsidebildet.. Landskap, mønster, bilde, et eller annet fint som har noe med deg å gjøre..

Anonymous poster hash: 7f349...14a

Skrevet

Du er mer en god nok akkurat slik du er, må ikke ha så negative tanker om deg selv! Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men personlig er det yderst få personer jeg swe som jeg vil si er uheldig med utseendet. Det er så og si ALDRI! :) Mange har litt valker, tynt hår, ikke så pent kledd, men det betyr absolutt ikke at dem er mindre pen! Alle er mer en god nok når dem er seg selv, og det inkluderer deg også! :)

Men over til spørsmålet. Selv har jeg bilde av utsikten jeg har fra et fjell i nærområdet, som viser mye landskap (Nordland). Jeg ønsker ikke å ha bilde av meg eller barna, siden dette bildet er offentlig og absolutt alle kan klikke seg inn på det :)

Noen har visdomsord, noen har landskap, noen har barna. Andre bilder jeg har sett er: barnehender, blomster, fotspor, tegninger barna har laget osv.  Trenger ikke være noe komplisert :)

Anonymous poster hash: b9aed...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...