Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 sitte i ro og se på tv/film f.eks? Bare lurer 😉 Anonymous poster hash: fba00...d4e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 TV og film er noe av det eneste som "troll binder" ADHD gutten vår ;-) desverre blir det som et "drug", så han blir veldig vanskelig når det er slutt. Prøver derfor å bruke minst mulig av d. Anonymous poster hash: fcb88...228
neemii Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Ja, kan ha det. Har det selv iallefall. Jeg er nok generelt urolig å da.
valkyrien Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Tja, noen har problemer med det, andre ikke. Jeg klarer ikke å bare se på film, må alltid, fikle med telefonen/datamaskinen samtidig.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har ADHD og ene barnet vårt har det også. Det verste jeg vet er å sitte i ro, selv TV hater jeg. Jeg kan godt se på tv på treningsstudioet, men da løper eller sykler jeg. Men å sette seg ned en hel kveld for å kose seg forran tven, det er dødfødt for min del. Barnet vårt på 6 år har heller aldri vært flink å sitte i ro. Hvis hun er sysselsatt med noe går det greit så lenge hun har noe annet å holde på med, men å bruke tven som barnevakt er ikke mulig Men dette vil helt sikkert variere fra barn til barn kanskje? Skal sies at jeg er propell 24/7, så regner med at jeg også kan ha fyrt opp datteren min noen ganger slik at hun hele tiden venter på at noe skal skje. Så kan jo hende jeg selv også har lagt litt opp til det Anonymous poster hash: 35a92...c25
Lillefrø´s mamma Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Ja, man kan ha vanskelig for å sitte i ro, eller man kan sitte helt totalt trollbundet som ei over her skriver. Det handler mye om interesse for det som er på skjermen. mange får lett oppheng i det som er spennede, spesielt da spill og tv dessverre.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har alltid klart å sitte rolig foran tven men det var ikke før jeg fikk ritalin som voksen at jeg begynte å få med meg alt, har sett flere filmer på nytt og det har vært som å se de for første gang, Anonymous poster hash: 39715...94d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har ADD, og må alltid holde på med pc eller telefon samtidig. Ellers går det hvis jeg ser på film med venner, men da er jeg litt skravlebøtta. Så er vel ikke helt bra det heller. Anonymous poster hash: 33608...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå