Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 ... Anonymous poster hash: 42449...abb
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Kjenner flere bhg-barn som heter det jeg Endret 14. februar 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Mange barn som heter det nå. Mitt også. Anonymous poster hash: 3678c...f84
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Fint Anonymous poster hash: 2ed69...b82
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Fint om dere bor der det uttales som det skrives. Liker ikke Maarn. Anonymous poster hash: 22da2...3af
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Nydelig Men foretrekker Maren fremfor Marn Anonymous poster hash: 05d43...0d6
Gjest Ovidia Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Synes Maren er et klassisk navn som aldri går ut på dato.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Maren er fint og tidløst Anonymous poster hash: cd60e...093
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Tenker litt, bør man ha et navn man kan uttale på engelsk og? Eks Emilie (emely), Mia (Mia), Caroline... Anonymous poster hash: 42449...abb
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Er dere engelske? Hvis ikke - NOPE! Hun får kalle seg Mary hvis ikke engelskmenn kan si Maren Anonymous poster hash: cd60e...093
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Det er ikke noe 80-talls over det navnet, det er jo et gammelt navn. Anonymous poster hash: e24c3...891
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Sto høyest opp på lista vår også. Men siden vi bor på østlandet med rulle-r droppet vi det pga den uttalen det blir: Maarn. Hadde vi bodd er sted med skarre-r hadde vi brukt navnet. Anonymous poster hash: 23473...2dd
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 80-talls? mer 60-talls spør du meg, men hva har det å si. Greit og solid navn. Anonymous poster hash: 01a01...686
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Det er et nydelig navn som kom på moten igjen på 90-tallet etter nesten å ikke ha vært brukt på 100 år. På 1800-tallet var det meget vanlig. Navn følger ofte 100-års sykluser. Anonymous poster hash: 71cee...b08
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Det er et nydelig navn som kom på moten igjen på 90-tallet etter nesten å ikke ha vært brukt på 100 år. På 1800-tallet var det meget vanlig. Navn følger ofte 100-års sykluser. Anonymous poster hash: 71cee...b08 Lurer på om navnene vi 70-tallsjentene har blir populære igjen, Lene, Ingvild, Aina, Monica, Vibecke, Jannike osv? Kan ikke helt se for meg at oldebarna mine skal hete det Anonymous poster hash: b13ee...3ef
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Vet om mange som heter det, i alle generasjoner. Syns det er et kjipt navn. Anonymous poster hash: 6ac20...d7e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Det er et nydelig navn som kom på moten igjen på 90-tallet etter nesten å ikke ha vært brukt på 100 år. På 1800-tallet var det meget vanlig. Navn følger ofte 100-års sykluser. Anonymous poster hash: 71cee...b08 Lurer på om navnene vi 70-tallsjentene har blir populære igjen, Lene, Ingvild, Aina, Monica, Vibecke, Jannike osv? Kan ikke helt se for meg at oldebarna mine skal hete det Anonymous poster hash: b13ee...3ef Det gjør de nok.. På 50-60-tallet hadde "alle" en gammel tante som het Maren. Navnet ble derfor sett på som gammeldags og ukult, litt sånn som fex Gerd og Olga nå til dags. Men da gamle tante Maren hadde vært død i ca 30 år, ble plutselig navnet poppis igjen. Det er visstnok teorien om hvorfor navn går i 100- årsbølger. Anonymous poster hash: 71cee...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå