Twintipp og himmelblå Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Arvingen og venner har vokst opp i idrettshallen og i ishockeyamfien her. På lørdag spilles kampene tidlig og i pausene går de på utsiden av hallen og tar seg litt luft.. I dag hadde en VIF supporter truet arvingen her med å ta han med inn i en bil, vært sint og truende. Han ble riktignok livredd og har aldri opplevd et barn så redd før. De andre hadde også sagt nei, men fyren hadde opptrådt truende og sint, var sikkert full i tillegg. Han hadde bare kommet bort til de, uten at de hadde sett vedkommende før. Vet sånt kan skje på slike kamper, men å true små barn synes jeg er langt over hva som er greit! De store ungene hadde også begynt å gråte da de ble redde. Sønnen min hadde klamrer seg fast til søskenbarnet før de kom seg inn. De var sammen med voksne som var inne, og har vært på kamp siden de knapt kunne gå. Jeg går ikke på hockeykamp, nettopp fordi jeg synes det er så mye lavmål blant tilskuerne. Hadde dere reagert eller latt det passere?
sug lut Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Si fra. Til arrangører, til politi, og til VIF sentralt.
Godt&Blandet Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Så inderlig enig med sug lut! Det der er LANGT over streken :-O
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Si fra. Til arrangører, til politi, og til VIF sentralt. Enig! Jeg ville tatt det til politiet først. Anonymous poster hash: 4d655...e7e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Ville ikke latt det passere, man truer ikke barn. Eller voksne for den saks skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå