Gå til innhold

Dere som har vert på endel jobbintervju...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere blir spurt om deres sterke/svake sider.....hva sier dere? Jeg er to vidt forskjellige personer privat/på jobb. Hjemme er jeg morsom, utålmodig og hissig. På jobb fremstår jeg som ekstrem rolig. Stresser aldri eller hisser meg opp. Får ofte høre at folk "ser opp" til meg siden jeg er så rolig....noe mannen ler av ;) 

Søkt på en annen stilling der hvor jeg jobber. Tror sjefen vil begynne å le om jeg sier at at jeg er hissig er min svake side. Hva pleier dere si?

Anonymous poster hash: 332bc...53c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utlmodig er jo klisjeen. At du vil så mye, men at det ikke alltid at det bare er opp til deg å få fremdrift f.eks. 

Men det kommer jo helt an på hvilken jobb det er. Er det sykepleier eller barnehagelærer du vurderes for vil jo utålmodig være en hemsko.

Anonymous poster hash: f0368...990
Skrevet

Du bør jo svare hvordan du er på jobb... At du er hissig er tydeligvis ikke en negative side i forhold til jobb

Anonymous poster hash: 1f981...f03

Skrevet

Du bør jo svare hvordan du er på jobb... At du er hissig er tydeligvis ikke en negative side i forhold til jobb

Anonymous poster hash: 1f981...f03

Nei, men er ikke hissig, så det går bra. Er rimelig god i jobben min, og vet ikke helt hva jeg skal dra frem som er negativt.

Anonymous poster hash: 332bc...53c

Skrevet

aldri fått det spørsmålet. 

Anonymous poster hash: d31ab...f06
Skrevet

Det er MANGE år siden jeg har fått det spørsmålet. Tror det er litt passé for å si det slik, så jeg ville ikke bekymret meg så veldig om det. Og hvis du mot formodning skulle få det likevel ville jeg svart ærlig på hvordan du er på jobb. 

Anonymous poster hash: 9a3b0...063
Skrevet

Svarer alltid at min negative side egentlig er bare positiv og negativ alt etter hvilken setting, og at den er at jeg har litt vanskelig for å si nei. Det er klart at i noen yrker er det KUN negativt. Men stort sett er det positive sider ved det ;)

Anonymous poster hash: 79cdc...cda

Skrevet

Du må svare utifrå hvordan du er på jobb. Jeg svarer litt etter hvilken jobb det er snakk om også. Man kan jo tenke seg til hva de ser etter og bruke de sterke og svake sidene som passer best til den jobben. I mitt siste intervju fikk jeg spørsmål om hva jeg er mest stolt av. Ikke så enkelt å svare på det heller når man har en så lame jobb som meg. Du må altså være litt kjapp i hodet og prøve å vri svaret til noe positivt etter settingen.

Anonymous poster hash: d119b...fce

Skrevet

Sta er ordet jeg alltid svarer ;)

Anonymous poster hash: 6fc66...5a4

Skrevet

Jeg jobber med rekruttering, og det er helt vanlige spørsmål. Å svare hvordan du er på jobb, og hvordan du er hjemme er helt ok :) At du kan vere hissig hjemme er jo ikke en negativ side.. (Vi alle kjenner jo oss igjen i det). Jeg er sjelden eller aldri hissig på jobb..

Negativ side kan vere det at du alltid sier "ja" ... Dette kan jo slå begge veier, det er både positivt og negativt.

Anonymous poster hash: df1b4...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...