Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Hei, jeg går gjennom en tung periode med mye angst. Skal begynne på medisiner som skal hjelpe meg og lurer derfor på om dere har noen erfaringer dere kan dele med meg. Jeg har prøvd zoloft tidligere men synes ikke at den har god nok effekt på meg. Noen tanker? Anonymous poster hash: 71bd5...e06
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har prøvd begge deler. Zoloft hjalp ingenting, men cipralex hjalp meg til å holde hodet over vannet:) Anonymous poster hash: 76277...23b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Takk for svar:) gikk det lang tid før effekten ble merkbar? Har du eventuelt prøvd noen andre merker som du har fått bedre effekt av? Anonymous poster hash: 71bd5...e06
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jeg begynte på Zoloft rett før jul, men hadde en del bivirkninger. Ble flyttet over på Cipralex, og har nå knallgod effekt. Er ca. 4 uker siden oppstart, og er nå på "full dose", og det er ikke snakk om mer økning med det første. Jeg har fått en helt ny hverdag, og ser et lys i enden av tunnellen. Vet ikke helt om dette er mest på grunn av medisinen, eller god oppfølging hos psykolog. Anonymous poster hash: d81a3...bf2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Så bra å høre! Det gir meg litt håp for fremtiden også. Takk:) Anonymous poster hash: 71bd5...e06
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Zoloft virket ikke nok på meg,nå har jeg gått på Cipralex siden mai og det funker veldig bra😊 Hadde en knekk i mai som var grunn til at jeg begynte på de. Anonymous poster hash: de808...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå