Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er nesten helt grå. 42 og småbarnsmor. Bruker masse penger på farging hos frisør. Hva gjør dere? Tror jeg vil se ut som bestemor hvis jeg lar det være naturlig grått. Anonymous poster hash: b7d5e...98e
MMP Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Ja, når den tid kommer skal det være grått Så kommer jeg til å legge inn noen lyse striper i det Du blir ingen bestemor om du bare har en fin fasong på håret, og ikke går i bestemorklær
shari_z Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Jeg gjør ingenting. Jeg har mørkt brunt hår veldig fint pyntet med sølv (sier jentene mine på 13 og 6 år). Jeg hatet at mamma farget håret sitt og lovet meg selv jeg aldri skulle gjøre det. Jeg er heldig som har fått leve lenge nok til å få grått hår og skammer meg absolutt ikke. Ikke en gang med en baby på snart 5 mnd. Heldigvis har heller ikke mannen min et problem med det heller.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er bare 36 år og nærmer meg ca halvparten grått. Jeg farger. Jeg hadde nok ikke sett ut som en bestemor uten å farge, men hadde sett mye eldre ut. Anonymous poster hash: 5caea...289
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Snart 40 og har begynt å få noen grå hår i tinningene. Det er jeg dessverre ikke klar for, så det skal stripes. Anonymous poster hash: 4282d...a72
3døtre1sønn Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Blir 44 om et par dager, og ser ikke for meg å noen gang ha grått hår!! Har mørkebrunt hår, og d har begynt å dukke opp masse sølvstrå... *blæh* Farger håret selv, d har jeg gjort i 25 år og kommer til å fortsette til jeg er 90 (kjøper på tilbud til 99,- pr pk)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 28 år og begynt å få grå hår. Jeg skal farge håret til jeg er minst 80. Jeg vil ikke se gammel ut. Dere som tror at dere kler det og at mannen ikke bryr seg. Dere lurer dere selv Anonymous poster hash: 977be...fcc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Farger selv, bruker H&M sitt merke. Koster ca 60,- Fikk anbefalt denne av frisøren min. Anonymous poster hash: c9e6b...308
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 44 og snart helgrå. Sluttet å farge for et par år siden og begynner aldri igjen. Har blankt og fint, lettstelt og vakkert hår klippet i en fin bob, kort og pent klassisk. Anonymous poster hash: 97a0e...cbc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Hvor oftemå dere farge håret? Jeg har begynt årlig grå og det vokser ut på bare noen uker.. Anonymous poster hash: de6a5...4a9
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 40 år og fikk mine første grå hår like før 20 års dagen min. Farger det selv ca. hver 5 uke. Føler meg for ung til å ha grått hår. Syns mange ser så gusten ut i huden med grått hår. Noen få kler det Anonymous poster hash: 51ffe...cc3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Jeg nermer meg 50 og har aldri farget eller stripet håret, aldri krølles eller slettet det heller. Foreløpig har jeg bare noen få sølvstriper i håret, men jeg regner ikke med å farge det selv om det blir helt grått en gang. (Faren min er nesten 80 og har fortsatt tykt mørkt hår med bare litt grått i så det kan ta tid) Anonymous poster hash: a02f5...da1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Nå er halve håret mitt grått og resten farget. Har langt hår på toppen og under er det kort. Der sitter ikke fargen i, så det må bare være grått. Mannen trodde ikke jeg hadde grått hår før jeg for to år siden lot være å farge håret før jeg klipte meg. Da fikk jeg beskjed om å farge det igjen. Var helt gråhåret når jeg var 18år, ikke fint grått engang. Men vurderer å la det forblit grått og heller stripe det snart da det begynner å få litt finere gråfarge og jeg har blitt bestemor. Anonymous poster hash: 7c3fc...a7c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Jeg farger. Har kort rufsete hår. Tenker at den dagen det er helt grått, kutter jeg ut å farge det. Kjenner to damer med helt grått, kort hår. Kjempe tøft. De kler seg veldig ungdommelig ut i tillegg, da de kler seg stilig og tøft. Anonymous poster hash: d0430...c55
Superdolly Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Jeg farger. Det er forskjell på grånyanser, og den mitt hår har er ikke spesielt fin eller kledelig. Jeg er liksom ikke helt klar for å bli helgrå ennå heller.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 28 år og begynt å få grå hår. Jeg skal farge håret til jeg er minst 80. Jeg vil ikke se gammel ut. Dere som tror at dere kler det og at mannen ikke bryr seg. Dere lurer dere selv Anonymous poster hash: 977be...fcc Ikke sett en venninne av meg på et par og femti, du, forstår jeg... Hun er så vakker med sitt helgrå, nesten hvite hår at hun når som helst kunne blitt modell. Håret er i en fantastisk gråtone og hun kler det, det får frem hudfargen hennes og hun ser langt (!) yngre ut enn det hun faktisk er! Vakker er hun Hun er en av de som er like vakker innvendig som utvendig, men ikke har peiling på hvor vakkert utseendet hennes er Jeg er ca halvt grå nå og det er dessverre foreløpig i en tone som ser gusten ut blandet med min egentlige hårfarge. Men når jeg blir gråere så kommer jeg til å slutte å stripe det, for da blir det fint. Til deg som spurte hvor ofte man må farge.... hvis du helfarger så må du gjerne ta etterveksten etter få uker. Derfor striper jeg håret i steden for, da kan det greit gå tre måneder mellom hver gang uten at det ser ille ut. Avhengig av at stripene gjøres slik at de sklir godt inn i den naturlige fargen du har, da vil det grå du har bare gi en ytterligere nyanse og spill i fargen din Anonymous poster hash: d85ba...411
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Jeg lar det være. Er 40 år og har ikke farget håret siden jeg var tenåring, de grå hårene får bare være grå. Anonymous poster hash: 6e3ed...0f0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 28 år og begynt å få grå hår. Jeg skal farge håret til jeg er minst 80. Jeg vil ikke se gammel ut. Dere som tror at dere kler det og at mannen ikke bryr seg. Dere lurer dere selv Anonymous poster hash: 977be...fcc Jeg har ikke grått hår, men mannen har allerede sagt at han håper jeg ikke farger det den dagen jeg gjør det. Hvorfor? Fordi han liker grått hår. Anonymous poster hash: 2ffde...d8c
Miamimom Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Jeg striper. Det er så mye grått at jeg hadde måttet farge hele tiden for å ikke få grusom ettervekst da jeg egentlig er ganske mørk.
Elsker livet Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har ikke farget håret til nå, og kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det når det mister farge heller. I min slekt er det vanligst at håret blir hvitt. Så regner med mitt sandfargede hår lysner gradvis og blir litt stivere, det har det i alle fall gjort på min mor og bestemor. Ellers syns jeg de som er mørke som får sølvstriper i håret er heldige.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #21 Skrevet 14. februar 2015 39 år og noe grått. Sluttet å farge for 5 år siden pga reaksjon mot kjemikaliene i hårfargen. Det tok tid å venne seg til det, men nå ville jeg aldri endret på det. Det er meg, og jeg er fornøyd med det. Anonymous poster hash: 2a8d2...834
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #22 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 43 og farger ikke Har mørkt hår med sølvstriper. Anonymous poster hash: 680e8...7e7
<3Barn&Engler<3 Skrevet 14. februar 2015 #23 Skrevet 14. februar 2015 Er 26 år, fikk første grå hårene når jeg va 15 år Nå er det heldekkende grått, starter å bli helt hvitt.. Jeg farger.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #24 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har ikke farget håret til nå, og kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det når det mister farge heller. I min slekt er det vanligst at håret blir hvitt. Så regner med mitt sandfargede hår lysner gradvis og blir litt stivere, det har det i alle fall gjort på min mor og bestemor. Ellers syns jeg de som er mørke som får sølvstriper i håret er heldige. Lover å føle meg heldig heretter mvh 32 Anonymous poster hash: c13c1...ea7
Mandala Skrevet 14. februar 2015 #25 Skrevet 14. februar 2015 Jeg er 32 år og farger håret. Men jeg farger det ikke med jevne intervaller, så det rekker som regel å bli riktig så mye grått før det farges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå