Gå til innhold

Sleepover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ville dere latt seksåringen gå på overnattingsbursdag?

Hun har så lyst, og dette blir hennes første overnatting borte fra oss.

Er redd hun skal våkne på natta og ikke vite hvor hun er.

Takk for svar☺

Anonymous poster hash: 00a5b...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tenkte du hun skulle få overnatte borte da?

Og har hun ALDRI overnattet borte fra dere? Ikke en gang hos besteforeldre?

Anonymous poster hash: fbb0d...024

Skrevet

Når tenkte du hun skulle få overnatte borte da?

Og har hun ALDRI overnattet borte fra dere? Ikke en gang hos besteforeldre?

Anonymous poster hash: fbb0d...024

Skrevet (endret)

Seks år og aldri sovet borte fra dere? Sykt. Men ja, hun burde dra! På tide å kutte navlestrengen

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Så lenge hun kjenner familien hun skal til hadde jeg gjort det, uten tvil. Det er noe av det mest spennende i den alderen. Og våkner hun og vil hjem, kan foreldrene ringe til deg så du henter.

Veldig viktig at barna får lov til å løsrive seg litt.

Skrevet

Seks år og aldri sovet borte fra dere? Sykt. Men ja, hun burde dra! På tide å kutte navlestrengen

Sykt?! Du er ikke redd for å bruke store ord, skjønner jeg.

Vi har ingen familie som kan ha barna på overnatting, så her blir det ikke sleepover før de er store nok til å sove hos venner.

At det blir ansett som sykt av div dib-høner kunne ikke brydd oss mindre selv om i en perfekt verden så hadde vi hatt en oppegående familie som kunne passet barna våre.

Anonymous poster hash: a9a01...785

Skrevet

Hvorfor er det sykt, det er ikke alle som har besteforeldre å levere barna til...

Min datter på 6 år har sovet borte fra oss en gang, det var en natt nå i romjula. Svigermor er gammel, syk og handikappet, min mamma ønsker ikke barnebarn på overnatting og søsteren min bor 5 timers kjøring unna. Er ikke naturlig for meg å levere barnet mitt til venner og kjente for å "øve på å sove borte" før de da er gamle nok til å selv ønske å sove hos venner..

HI

Det gikk veldig fint da min jente overnattet for første gang i jula. Hun gledet seg på forhånd, koste seg når hun var der og kom strålende fornøyd hjem igjen :)

Anonymous poster hash: d8876...a66

Skrevet

Ja, det blir faktisk første gang. Vi har ikke noe familie her vi bor.

Vi kommer sansynligvis til å la henne få lov.

Synes ikke det er sykt altså. Hun er veldig moden, men er bare seks år.

Hi

Skrevet

Hvorfor er det sykt, det er ikke alle som har besteforeldre å levere barna til...

Min datter på 6 år har sovet borte fra oss en gang, det var en natt nå i romjula. Svigermor er gammel, syk og handikappet, min mamma ønsker ikke barnebarn på overnatting og søsteren min bor 5 timers kjøring unna. Er ikke naturlig for meg å levere barnet mitt til venner og kjente for å "øve på å sove borte" før de da er gamle nok til å selv ønske å sove hos venner..

HI

Det gikk veldig fint da min jente overnattet for første gang i jula. Hun gledet seg på forhånd, koste seg når hun var der og kom strålende fornøyd hjem igjen :)Anonymous poster hash: d8876...a66

Så fint! Takk for konstuktivt svar☺

Skrevet

Selvfølgelig skal hun få lov.

Er ikke verre enn at en av dere holder seg unna alkohol og klar ved telefonen hvis en krise skulle oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...