Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Har lyst å gi han et kort i dag, men greier ikke skrive noe. Noen som har forslag til et dikt som kunne vært fint? Er et halvt år siden utroskapen ble oppdaget, jobber med forholdet hver dag. Det ser ut til å gå rett vei, om jeg vil.. Anonymous poster hash: 21f91...f50
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Det var han som var utro, btw.. Anonymous poster hash: 21f91...f50
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Er dette passende: LYSET Kjære, alt som du viser meg no – så utenkt som mangt av det er – kan det vel hende eg ikkje forstod om du ikkje var meg så kjær. Eg stansa vel uviss, utan svar, som framfor eit ukjend land, om ikkje min kjærleik til deg var for meg som ei lykt i mi hand. Den lyser meg fram, så eg kan gå inn og gjere meg kjend i kvar krok. Det er ikkje sant at kjærleik gjer blind. Kjærleik gjer klok. (fra diktsamlingen I ein annan skog, 1955) Av Halldis Moren Vessas Anonymous poster hash: 21f91...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå