Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Spesielt litt eldre, i 50 årene. Er 38 selv. Har en mann som er 47. Møter mange menn i jobben min, og får mange sextilbud, direkte og indirekte. Det skremmer meg at jeg som alltid har vært en enmannskvinne nå leker med tanken på å ta den helt ut med andre. Flere som har det sånn? Ja, jeg har daddy issues.. Anonymous poster hash: 2fbed...026
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Spør de deg direkte om dere skal ha sex? Jeg hadde følt meg liten om jeg hadde sex med en som var 20år eldre enn meg... Anonymous poster hash: c0fb2...0fc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Ja, det gjør de. Tilbyr å betale overnatting på hotell osv. De er gifte/har damer stort sett hele gjengen. Anonymous poster hash: 2fbed...026
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jepp. Tenner veldig på andre menn. Jeg er av den oppfatning at mennesket ikke er skapt til å være monogamt. Jeg er 38 år, men jeg tenner på veldig mye yngre menn jeg da. Har et forhold med en kollega. Han er 10 år yngre. Også har jeg sexkontakt med en på 20. Vi har aldri møttes IRL, men vi har planer om å bli faste elskere. Jeg er MILF'en hans og han er boytoyen min. Jeg er gift. Kollegaen min har samboer. Og boytoyen min har kjæreste. Men jeg har i hvert fall blitt enig med mannen om å ha åpent forhold, så jeg gjør ingenting galt. Jeg ELSKER å ha sex med andre menn! Anonymous poster hash: 874aa...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå