Villbringebringebær Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Her har mannen ordnet barnevakt, lagt frem en kjole til meg og dratt hjemmenifra så jeg skal få slappe av å fikse meg ifred. Han henter med kl 7, men sier ikke hvor vi skal. Bare lagt en kjole på sengen med en beskjed om å være klar kl 19 for da henter han meg:) Lykke!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Har vært og handlet matvarer, vasket litt i heimen, bakt boller, skal snart lage middag. Tror ikke han jeg er gift med, vet at det er Valentines en gang.... Hadde vært koselig med en oppmerksomhet..... ;-( Anonymous poster hash: 91889...ab8
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Har måkka meter med snø, handlet, tatt en dusj og nå står det en lasagne i ovnen. Jentungen ser barne-tv og jodler i vei. Etterpå skal vi spise og i kveld blir det sikkert en film eller noe. Anonymous poster hash: 8930c...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå