Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten min er på vei ut av ekteskapet med mora til ungene. Han bor fortsatt der og ho vet ikke at han har ny dame. I dag skulle han være med ungene sine så i går var vi sammen og jeg fikk valentinsgave på forskudd., Nå sitter jeg på Facebook og skulle bare inn og snoke litt på (eks)kona hans. Han er ikke på face. Og hva ser jeg der - jo ho har lagt it bilde av at ho har fått nøyaktig samme gave i dag som meg!!!!! Fy faen. Lyst å sende henne en melding. Anonymous poster hash: b4f60...ff7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Haha! Karma is a bitch!!! Anonymous poster hash: 25630...ccc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Hoho Mulig at dette bare er trolling, men nå lo jeg godt Anonymous poster hash: 9b0b8...535
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Er du sikker på at han er på vei ut av ekteskapet? Du har nok blitt lurt. Han har det fint nå. Kone og barn hjemme, og elskerinne på siden. Anonymous poster hash: 188fc...6de
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Hahaha! Men er vel helst et lite troll du, tenker jeg, godt forsøk. Anonymous poster hash: 15000...c61
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten min er på vei ut av ekteskapet med mora til ungene. Han bor fortsatt der og ho vet ikke at han har ny dame. I dag skulle han være med ungene sine så i går var vi sammen og jeg fikk valentinsgave på forskudd., Nå sitter jeg på Facebook og skulle bare inn og snoke litt på (eks)kona hans. Han er ikke på face. Og hva ser jeg der - jo ho har lagt it bilde av at ho har fått nøyaktig samme gave i dag som meg!!!!! Fy faen. Lyst å sende henne en melding. Anonymous poster hash: b4f60...ff7 Virker ikke som om han har fortalt henne at det er slutt heller;) Anonymous poster hash: 6adec...66e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Du har blivit lurad hoho Anonymous poster hash: eef28...56d
*Miss Marple* Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Det er gutten sin som har ordnet seg
amandine Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Så stusselig. Sitte der og snoke på konas Facebook og skjønne at man har blitt lurt trill rundt..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten min er på vei ut av ekteskapet med mora til ungene. Han bor fortsatt der og ho vet ikke at han har ny dame. I dag skulle han være med ungene sine så i går var vi sammen og jeg fikk valentinsgave på forskudd., Nå sitter jeg på Facebook og skulle bare inn og snoke litt på (eks)kona hans. Han er ikke på face. Og hva ser jeg der - jo ho har lagt it bilde av at ho har fått nøyaktig samme gave i dag som meg!!!!! Fy faen. Lyst å sende henne en melding. Anonymous poster hash: b4f60...ff7 Hahahaha.....karma Anonymous poster hash: c8b76...fa9
mamma_bergen Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Har en bitteliten følelse av at han kanskje ikke er på vei ut av det forholdet Om ikke dette er trolling, er det bare synd i de, tenk å gjøre seg selv til bare en nummer 2, et leketøy/tømmestasjon..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Ingen medfølelse herfra. Litt skadefryd kanskje Hvis du er seriøs så haha.. Til pass for deg. Anonymous poster hash: ddf9f...943
Luksusdyret Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Valentines er vel for dem som er forelsket, ikke for dem som bare har sex. Ingen medfølelse med elskerinner dessverre
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 For prøve å være en liten motvekt jeg da... Hvis det har virket helt klart at han har vært på tur ut av ekteskapet i den form at han har bodd for seg selv en stund osv osv, så synes jeg faktisk litt synd i deg. Dette er isåfall et sterkt signal til deg om at du har blitt lurt. Som andre sier, gutten har virkelig fått ordnet seg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått videre! Lykke til Anonymous poster hash: fc17b...926
Luksusdyret Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Hun skriver jo at han fortsatt bor der!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Fakta oppsummering HI: 1: Han sier han skal gå fra kona, fordi han vil være i forhold med deg 2: Det tar tid, sikkert kommet med flere grunner. 3: Han bor sammen med kona og ungene 4: Hun aner ikke om deg. 5: Han gir dere de samme grunnene.. Forklaringer som passer utmerket til punkt 1-5: 1: Alle menn som utfører utroskap, lover på tro og ære at forholdet går rett vest, at de skal gå fra henne, at du er den eneste for han. 2: KLART han kommer med en laaaang forklaring som rettferdiggjør forholdet han har med deg, hans utroskap, gjerne et komplisert, så han har de kompliserte grunnene til å utsette og drøye i all sin tid. 3: Så klart han gjør, enten er du et sidesprang, eller han hadde planer om det, men fikk i pose og sekk nå og trives med det.. Eller, det kan til og med være at nå som han har deg, så han har blitt annerledes på hjemmefronten også, og plutselig går ekteskapet så mye bedre også.4: Hadde hun vist om deg, hadde han jo ikke fått masse tid til å se an alternativene sine ( se punkt 3) 5: Han føler seg genial, gir han dere samme gaver, til samme anledninger, vil han ALDRI huske feil gave og gå rett i egen oppsatt felle.. Han vet hvilke gaver dere fikk i dag, til jul, til bursdager og jubileumer.. Så klart han husker din gave, for kona fikk jo det samme.. Anonymous poster hash: ccc79...780
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Huff da, dette er jo helt klassisk, hi! Forholdet med kona/samboer er dødt, han har det ikke bra med henne, bor der bare pga ungene. Den nye dama er hans store kjærlighet, men det er så vanskelig å gå akkurat nå. Kona er syk/sliter psykisk, passer ikke AKKURAT nå fordi det er noe med et av barna, det er så mye som må tas tak i. Kanskje er det snart jul, ferie?, da er det jo slemt av ham å bryte opp familien NÅ, for da vil alltid barna forbinne denne tiden med noe trist? Tiden går, ingen forandring. Du blir mer og mer frustrert. Ser han feire høytider, drar på ferie, er i familie- eller venneselskaper med kona. Mens du sitter tilbake alene, venter på at han skal få sneket til seg litt tid til å sende en sms, ringe deg eller komme en kjapp tur innom. Gi deg litt "stjålen" tid. Til slutt innser man at man har blitt lurt. Han kommer ikke til å gå. Måneder, kanskje år, har du kastet bort på å vente på en mann som ikke eier respekt for deg. Ikke den respekten du fortjener. Hans liv vil fortsette upåvirket mens du vil sitte igjen knust, og med en elendig selvfølelse.... Du vil sikkert protestere og si at DENNE mannen er ikke sånn, HAN her er annerledes. For han ELSKER faktisk ikke kona, men deg.. Men en ting jeg har lært, er det deg han vil ha så vil han vært hos deg allerede. Jeg vet det er vondt å ta inn over seg, men dette du beskriver har jeg hørt maaange ganger før Hvis jeg skal gi deg et råd så vil det være å gjøre det slutt. Fortell ham at han kan oppsøke deg igjen den dagen han har flyttet ut. Er det deg han virkelig vil ha så lar han deg ikke gå, da vil han komme til deg. Så enkelt, men så vanskelig Anonymous poster hash: fa2d8...1fa
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #21 Skrevet 14. februar 2015 Det er vel ikke mer klassisk en dette. Min kone forstår meg ikke..Dah... Anonymous poster hash: a2035...511
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #22 Skrevet 14. februar 2015 Beklager mange skrivefeil over her... 1fa.. Anonymous poster hash: fa2d8...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå