Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren din på 13 er også for gammel til å bruke de skoene...

Anonymous poster hash: c1920...2fb

Skrevet

Datteren din har helt rett. De skoene må da være pinlige for alle eldre enn 8-9 år.

Anonymous poster hash: dc0eb...99e

Skrevet

Helt enig med datteren, derimot bestiller jeg et par til min datter tror jeg. Hun er seks år....

Skrevet

Jeg er enig med datteren din.

Skrevet

Hehe de så ut som barnesko men de var jo dritsøte. Du blir garantert den eneste voksne med dem , med mindre jeg kjøper like😃 ble glad av å se på de .

Skrevet

Næsjjj, funker fint det hvis du har en stil som matcher! (Kategori "formingslærer på speed")

Skrevet

Åh herregud katteskoa var kule. Aldri sett den nettbutikken der før. Må sjekkes ut. Haha formingslærer på speed ... Ler enda

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Ja, kjøper jeg de, så blir jeg vel den eneste voksne med de. Jeg er ikke formingslærer da, ikke bruker jeg speed eller noe annet heller.

De katteskoene har jeg og sett på, bare en litt annen utgave, synes de er veldig søte og, men enhjørningen var jo bare herlig da.

Skrevet

Jeg synes fint du kan kjøpe de. De er dødssøte. Funker fint til lyseblå jeans og kanskje en kul skinnjakke? Jeg skal også kjøpe dem. 😊 Kult med personlig stil😊

Anonymous poster hash: e92a3...0ba

Skrevet

Om ikke man kan ha litt humor på føttene, ja da altså! Kjør på! Du trenger jo ikke bruke den til ballerinaskjørt og stor sløyfe i håret!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du har stilen så ;-) Men jeg hadde ikke hått med de. Hun Irvoll (eller hva hun heter) kunne brukt de ;)

Skrevet

Sjekk ut irregular choice;) de har mange kule spesielle sko!

Skrevet

Haha, jeg så for meg Moonboots el noe, men disse var verre! Jeg døde litt 😆

Skrevet

Fordelen med å være voksen er at du kan gi jevnt blaffen i hva tenåringer mener. Så lenge du ikke bruker dem til rosa babydoll, selvsagt.

Skrevet

Om du kan bruke dem kommer helt an på stilen du har ellers. Egentlig var de litt kule. 

Anonymous poster hash: 0ec66...0ff
Skrevet

Takk for svar. Tenker å bruke de på sommeren med skinny jeans og en topp eller enkel bluse.

Skrevet

Datteren din på 13 er også for gammel til å bruke de skoene...

Anonymous poster hash: c1920...2fb

Ha ha, sorry HI men enig her😂 Ville også tenkt 6-8-åring...

Anonymous poster hash: d513a...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...