Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Har den siste mnd vært svimmel sånn til og fra, mest når jeg er aktiv som på jobb, gjør husarbeid eller annet. Det er ikke lavt blodtrykk da jeg har hatt det mye og kjenner at det ikke er dette, og har målt det flere ganger og blodtrykket mitt er normalt. Trodde det kunne være at jeg spiste for uregelmessig men har funnet ut at det ikke er det. Hadde de første dagene et par episoder hvor jeg trodde at jeg skulle besvime. Kroppen ble nummen og synet holdt på å forsvinne, men jeg satte meg ned og ble bra. Men i går og i dag har det vært verre men ingen sånne nesten-besvime-anfall. Jeg må være i ro for hvis ikke så går det bare rundt i hodet mitt. Angrer på at jeg ikke dro til legen i går, men var så mye sykdom på jobb at jeg hadde ikke samvittighet til å dra der i fra. Er veldig slapp og trøtt, men sov greit i natt. Litt hodepine i blant og føler meg litt deppa. Her og nå er jeg litt blek sier mannen. Lurer på om dette kan være lav blodprosent, kan det høres sånn ut? Jeg hadde litt lav blodprosent for ca 3 år siden og husker ikke akkurat hvordan det var, har jern liggende som ikke har gått ut av dato. Kom på i sta at siden fødselen jeg hadde i oktober 2013 har jeg hadde noe kraftigere mens men de siste 4 gangene har jeg blødd enda kraftigere. Er dette noe legevakta vil bry seg om eller vil de be meg ringe fastlegen mandag? Anonymous poster hash: 1e698...aa4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 De vil nok be deg se det an, men forsøk å ta en tlf Anonymous poster hash: 9f8d1...264
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Blir vel bare avvist. Har nettopp skiftet bleie på ungen og måtte etterpå legge meg på soverommet. Han vil bare være sammen med meg og jeg klarer ikke Men hører at han koser seg med mannen. Anonymous poster hash: 1e698...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå