Gå til innhold

Hva gjør dere med barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste på kino med bestemor, yngste med å kjøpe gave til kusine (flere lekebutikker (gøy), trur med vognen, mat på mc donalds. Etterpå hele familien på tur med sykkel og sparkesykkel. 

Anonymous poster hash: 3274e...2fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bakt kanelboller og vært på senteret.

Skrevet

Vi har hogd ved :)

Skrevet

Vært ute å lekt, spist middag på restaurant også har de bakt fastelavensboller med faren. Hvordan de klarte å få bolledeig i taket aner jeg ikke 😂

Skrevet

Her våknet barna (tvillinger på 2 og ei på 4) klokken 06.30. Vi startet dagen med å legge puslespill. Da klokken var 07.30 spiste vi frokost, og stellet oss. Etter det gikk vi ut for å ake i akebakken rett borti her.  Var ute til klokken var 11.00. Da gikk vi inn og de to minste fikk lunsj. Så la jeg de to minste i vogna så de fikk sove, også trillet vi til sentrum. Der satt jeg og eldste og koste oss på kafe og trødde i butikker til de minste våknet. Da dro vi hjem og laget middag. 

I ettermiddag var vi i bursdag, og da vi kom hjem var det bading og legging på barna. Nå har jeg og mannen akkurat spist biff og koser oss med en film :)

Anonymous poster hash: d9dc2...6f6
Skrevet

vi har vært på båttur :) storfornøyde unger!

Anonymous poster hash: 7b526...e68
Skrevet

Reiser fra dem ;)

Jeg har vært på en dagstur med søsteren min i dag, uten barn.

Men min kjære mann har vært superpappa i dag så ungene har kost seg med lekeland, pizza til middag og herjing i badekaret til kvelds.

Anonymous poster hash: a5147...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...