Gå til innhold

Hvor mye tjener frisører!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 3c26f...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort i svingene her! Hvor mye tjener en frisør? Og får de timelønn eller provisjon? :-)

Anonymous poster hash: 3c26f...31e

Skrevet

stoor forskJell. Kommer helt ann på hvor mye man tar inn i løpet av en mnd. Minstelønna ligger vel på rundt 260 tusen i året. Har man en solid og god kundegruppe når man provisjon og kan tjene kjempe godt;) men MYE hard jobbing for pengene.

Anonymous poster hash: 21409...58c

Skrevet

153,- kr timen under 10 års ansinitet. Etter 10 år 162,- kr timen. De fleste salongen har provisjonslønn i tillegg, men dette kan variere fra mnd til mnd.

Anonymous poster hash: 0f8b9...02d

Skrevet

Alt for dårlig.

0-5 års ansiennitet er timelønna på 142kr

5-10 år 145kr timen og over 10 år er den på 147kr timen.

De fleste har tariff i bunn + provisjon men er mange som har kun provisjon.

Skrevet

Det er noen som jobber som selvstendig næringsdrivende også, og leier stol i en salong. Da er det provisjon av varesalg, i tillegg til det de klipper for som er inntekt. Også betaler de leie for "stolen" og fordeling av salongprodukter etter ulike maler.

Denne gruppen kan tjene betydelig mer enn de som er ansatt. Men uansett hvordan man vrir og vender på det så er det et must og være FLINK. Og det er ofte medfødt, har jeg inntrykk av. har vært hos flere lærlinger som bare har visst hva de skal gjøre og skjønt meg og mitt hår, veldig godt.. Mens jeg har opplevd erfarne frisører som ikke har lyktes særlig....Noen har rett og slett vært overlegne og "visst bedre" fordi de har den utdanning de har...

Anonymous poster hash: 6bfcf...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...