Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Noen som har vært på FVK og fått hjelp, reddet forholdet etc? Anonymous poster hash: ee6a8...c0a
Rosarose Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Ja, for meg var det fvk eller brudd, intet annet! Gikk alene første gangen fordi sambo ikke ville være med. Han skjønte deretter at han også måtte være med. Fått masse hjelp! Det er nesten to år siden første gang og vi har det bedre idag sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Ja, for meg var det fvk eller brudd, intet annet! Gikk alene første gangen fordi sambo ikke ville være med. Han skjønte deretter at han også måtte være med. Fått masse hjelp! Det er nesten to år siden første gang og vi har det bedre idag sammen. Så bra da Anonymous poster hash: ee6a8...c0a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Vi gikk 1 år til familievernkontoret, og syntes det var veldig bra. Hunklarte mye bedre å få satt ord på det vi mente, og vi lyttet bedre da det kom fra en annen. Men her ble det brudd uansett, men det var fordi mannen var økonomisk utro, og var det hele 4 ganger på det året. Hadde ikke han gjort det, så hadde vi nok fortsatt sammen. Anonymous poster hash: 24d8b...98d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg og samboer går der nå. Har bare vært der 3 ganger, men synes allerede vi har det mye bedre. Det er en plass begge får sagt akkurat hvs vi mener og føler, uten at det blir dårlig stemning. Vi får også gode råd/teknikker for hvordan vi skal bedre kommunikasjonen og samlivet. Vil absolutt anbefale det til andre med problemer i forholdet! Anonymous poster hash: 5b7a3...f6f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Jeg og min eks var der 6-7 ganger i forbindelse med brudd. Det ble likevel brudd, men det ble et fint og harmonisk brudd. Det gjorde underverker for vårt samarbeid og jeg er veldig glad for barnas skyld at vi gjorde det. Og det var litt fælt underveis, men uten tvil verdt det. Anonymous poster hash: 7edf8...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå