Bustetroll Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Ungen leker på gulvet, mens helsesøster "observerer" og peker på forskjellige gjenstander som barnet bør kunne si. Så en legesjekk!
Bustetroll Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Takk for svar Jeg ble nesten litt skuffa. Hadde forventet at det skulle være litt "mer". Men her var helsesøster syk, så det var en eller annen som jobbet på en skole som var vikar, så mulig min time var litt kort og kjedelig.
februarprins2013 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2015 såpass ja, håper jeg får en bedre opplevelse da
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Leverte inn et skjema med ord ho kunne si og hvor mange ord ho kunne sette sammen. Helsesøster hadde en dukke og spurte jenta om ho kunne ta av/på genseren, pusse tennene til dukka osv og samme med koppestell. Anonymous poster hash: 07e3b...c29
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Jeg satt og snakket litt med helsesøster, og hun så på mens barnet lekte. Målte lengden og vekten. Så var det inn til lege og lytte på hjertet, se i ørene og øynene. Og det var det. Anonymous poster hash: 9843e...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå