Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Det virker som om det er media som har makten over hvem av asylsøkerne som skal få opphold. De sakene de tar tak i ender ofte med at asylsøkerne får bli, men de som ikke har media på sin side er det bare de nærmeste som ser. Det er vel regelverket som skal brukes for å få opphold ikke media,og hadde ikke så mange som ikke har krav på opphold anket i flere år så ville vi ikke hatt den situasjonen som er nå. Anonymous poster hash: ef4c2...e48
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Regelverket er ikke godt nok benyttet i så mange tilfeller at der man setter ekstra lys på er det løsninger å finne. Og nei, media er ingen garanti for opphold. Anonymous poster hash: 36400...206
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Det sies jo at media har den største statsmakten Anonymous poster hash: 28f64...f83
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Media har altfor stor betydning for hvilke saker vi syns er viktige, og de vinkler alt slik at de får oss til å mene akkurat det som er ønskelig. Og de tier andre saker ihjel. Sant og si er vi nordmenn som en dum saueflokk også på dette området! Anonymous poster hash: 5f46a...813
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Og dette har du klart å tenke ut helt selv? Anonymous poster hash: bfac9...95d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Og dette har du klart å tenke ut helt selv? Anonymous poster hash: bfac9...95d http://ndla.no/nb/node/79218 Jeg leser aviser, og da er det informasjonen som blir gitt som gjør at jeg kan danne meg en mmening. Journalister tar ikke alltid med all informasjon, og på den måten har de mye makt. Hi Anonymous poster hash: ef4c2...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå