Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 En mann i kommunen anbefalte oss å søke startlån i kommunen. Har noen her gjort det og har noen tips til hva man burde få med? Nå vet jo ikke dere noe om vår situasjon.. men generelt? Anonymous poster hash: 2df9b...1df
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Hva slags vedlegg er det du tenkte på? Da vi søkte startlån, så stod det på søknaden hvilke papirer som måtte leveres inn i lag med søknaden. Vi lånte maks lån det vi fikk gjennom dem Anonymous poster hash: 0fddf...5e3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Ok Kan jeg spørre, hvilken situasjon var dere i som gjorde at dere fikk startlån? Anonymous poster hash: 2df9b...1df
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 I følge banken så hadde vi ikke nok samlet inntekt til å låne 100% av låne summen pluss utgifter som knyttes til dokument- og tinglystgebyr osv. Noe som jeg visste at det ikke stemmer, men jeg gadd ikke å krangle med dem med det første, var i grunnen glad for avslaget deres, så kunne vi heller få billigere huslån med startlån. Med avslaget i hånden, tok jeg deretter kontakt med kommunen og søkte på grunnlaget av det hos dem. Vi fikk innvilget startlån bare noe få uker etterpå lykke til! Håper du er like heldig som oss. Anonymous poster hash: 0fddf...5e3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Ja, vi også har fått avslag i ordinær bank. Sender søknad over helgen, får krysse fingrene:) Er det husbankrente på startlån også? Anonymous poster hash: 2df9b...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå