Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Vesla på straks tre kastet opp to ganger i natt, en gang i dag tidlig og to ganger i ettermiddag. Hun har ganske høy feber og er ikke i form i det hele tatt. Hun har drukket endel i dag og spist en halv brødskive og to salte kjeks + smoothie og drukkeyoghurt. . Endel av det har jo kommet opp igjen, men hun har tisset i løpet av dagen.. Hva bør jeg regne med? Er det noenlunde over tror dere eller varer dette i dagevis? Anonymous poster hash: 8ccfa...dc1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Vesla på straks tre kastet opp to ganger i natt, en gang i dag tidlig og to ganger i ettermiddag. Hun har ganske høy feber og er ikke i form i det hele tatt. Hun har drukket endel i dag og spist en halv brødskive og to salte kjeks + smoothie og drukkeyoghurt. . Endel av det har jo kommet opp igjen, men hun har tisset i løpet av dagen.. Hva bør jeg regne med? Er det noenlunde over tror dere eller varer dette i dagevis? Anonymous poster hash: 8ccfa...dc1 Umulig å si, kommer an på hvilket virus som går. Vi har akkurat hatt en voldsom runde i barnehagen, og der var flere av barna syke over en uke med oppkast og diare. Noen av de hadde opptil 2 dager hvor de var "friske"før de begynte igjen Anonymous poster hash: 6e562...971
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Åhrgh.. lillemor har Vært helt fin i dag, null feber og ikke noe oppkast. Jeg la henne til vanlig tid og hadde akkurat smurt ferdig matpakker da jeg hørte henne oppe - oppkast igjen!! Er det vanlig da?! Anonymous poster hash: 8ccfa...dc1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Ja, det er vanlig. Vi hadde en runde på søndag, hjemme i 48t, så hadde jeg det på torsdag, fredag begynte han igjen. Nå er vi på dag nr 2 med feber. Omgangsyken er noe herk! Husk at det er 48t karantene fra bhg etter siste oppkast. Anonymous poster hash: c606c...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå