Gå til innhold

Ehh...Hva sier man til sånt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann gjennom 11 år og 3 barn. Sier brått: Hadde det vært opp til meg så om jeg hadde vunnet millioner i lotto så hadde jeg flyttet til Svalbard uten noen av dere....Ok. Blir ikke veldig såret for jeg har ikke de største følelsene for han heller....men det er jo en grunn..Han er ikke slem men bare veldig selvopptatt...Hva tenker dere da?

Anonymous poster hash: c536f...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh? Vil han ikke ha deg eller ungene? Lite koselig ting å si. Reagerer mest på det at han ikke vil være med ungene deres?! 

Hvorfor er dere fortsatt sammen hvis du og han føler det sånn?

Skrevet

Tenker at kan han flytte helt til Svalbard med lottogevinst, så kan jammen jeg flytte et lite stykke uten noe som helst....

Anonymous poster hash: 3dd76...897
Skrevet

Sjarmerende type!

Anonymous poster hash: 7f903...2fe

Skrevet

Wow, er sånt faren min finner på å si....

Anonymous poster hash: b9d36...cfb
Skrevet

Da ville jeg sagt god tur! 

Skrevet

Finner frem kofferten hans og fyller den med ullundertøy, en finnlandshette og termodress (om han har) og ev. en kuldekrem og en turistbrosjyre til Svalbard - ikke noe annet.

Og sagt at det er enten Svalbard eller fvk neste...

Anonymous poster hash: 55ce3...f23
Skrevet

Han sier ikke litt på fleip da? Her er vi midt oppi hektisk småbarnsliv med to små, og det hender vi fleiper med hverandre som feks "gleder meg til jeg skal aleine til syden neste mnd" mens en av ungene feks nekter å pusse tenner mens den andre har bæsja gjennom og leker har kamuflert gulvets egentlige farge.

Anonymous poster hash: 0b646...f32

Skrevet

Da får du prøve å unngå at han spiller Lotto da. 

Anonymous poster hash: 4705a...003
Skrevet

Kanskje like greit. Ut fra det lille du skriver virker det rimelig kaldt mellom dere.

Synes synd på barna. Både at de må bo under slike forhold og at faren sender sterke signaler om at de ikke er så viktige.

Anonymous poster hash: e369d...a23

Skrevet

Er han kanskje ekstra sliten for tiden?

Jeg har nevnt for mannen et par ganger at jeg var fristet til en ny tilværelse som eremitt-gjeter i Alpene, evt. flytte til ashram i India og ta årskurs i meditasjon...han pleier å skjønne at fruen trenger egentid når det går så langt.

Anonymous poster hash: de56e...4bc

Skrevet

Samboer eller ektefelle? Ved sistnevnte er det jo vinn vinn for deg om han blir millionær, du får halvparten å blir kvitt han😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...