Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har begynt å treffe en mann de siste tre ukene. Vi skulle egentlig ikke møtes i helga, fordi jeg hadde andre planer. Men nå er de avlyst og vi skal ut og spise imorgen. Har ikke nevnt med et ord at det er valentinsdagen, og ikke han heller. Det ble liksom helt tilfeldig at det ble akkurat imorgen vi skulle møtes, og jeg har absolutt ingen forventninger med tanke på gaver, blomster etc etc... Har aldri feiret den dagen i tidligere forhold. Jeg er redd for at han skal tro at jeg har forventninger til ham. Er det lurt å si nå at jeg ikke har det, eller skal jeg bare la være? Det er jo mulig at han tenker på det og planlegger noe, og det er jo bare koselig. Vil bare ikke at han skal føle forventingspress... Tenker også at det kanskje blir teit hvis han har planlagt noe og jeg sier at han absolutt ikke trenger å tenke på det... Hva er det lureste? Anonymous poster hash: c61e2...ea4
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Ikke si noe. Har han gjort noe ekstra er det koselig, hvis ikke er det helt greit. Anonymous poster hash: 81209...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå