Gå til innhold

Vinterferie med 5000mm vannsøyle


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra? Får barnehagebarn fra august. Veldig grønn på dette!

 

Anonymous poster hash: fa748...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en vanntett plan! You go girl!

 

Anonymous poster hash: c9537...c55

Skrevet

Vinterdress, ikke ferie!!! Autocorrect...

 

 

Er dressen noe tess?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: fa748...a06

Skrevet

Meldt mye regn i vinterferien, så 5000 i vannsøyle holder nok ikke.

 

Men over til saken, regner med du mener vinterdress. Og da vil jeg svare både ja og nei. Vannsøyle på 5000 er på grensa til vanntett. Helt ypperlig i tørr snø, men i slaps vil det nok trenge gjennom vann etter nokså kort tid.. Samtidig, hvis det er snakk om en 1 åring så er ikke den så mye ute at den vil trenge så mye høyere vannsøyle. Er det vått har de fleste barnehager lav terskel for å bruke regntøy.



Anonymous poster hash: d7ccc...f41
Skrevet

 

Meldt mye regn i vinterferien, så 5000 i vannsøyle holder nok ikke.

 

Men over til saken, regner med du mener vinterdress. Og da vil jeg svare både ja og nei. Vannsøyle på 5000 er på grensa til vanntett. Helt ypperlig i tørr snø, men i slaps vil det nok trenge gjennom vann etter nokså kort tid.. Samtidig, hvis det er snakk om en 1 åring så er ikke den så mye ute at den vil trenge så mye høyere vannsøyle. Er det vått har de fleste barnehager lav terskel for å bruke regntøy.

 

Anonymous poster hash: d7ccc...f41

Takk for svar:)

 

 

 

Anonymous poster hash: fa748...a06

Skrevet

Ikke om dere bor i Bergen. På Lillehammer går det fint.



Anonymous poster hash: 046c9...3c5
Skrevet

Vi har didrikson og mener den har 5000... og den er veldig bra! Kjøpt bare den siste årene

Skrevet

Bruker reima og vannsøyle på 10000, men på et barn under 2 år er nok 5000 greit. Det er begrenset hvor mye de er ute når de er små. Men fra 2 år og oppover ville jeg gått for en dress med høyere vannsøyle.

Skrevet

Når barn er under 2 år er det begrenset hvor lenge de er ute, men hos oss er de ute hver dag! Og barn under 2 år sitter mye mer enn eldre barn gjør, så jeg synes vannsøyle er vel så viktig på de minste.

Skrevet

Da går jeg for høyere vannsøyle. Tusen takk for svar:)

 

Anonymous poster hash: fa748...a06

Skrevet

Det kommer jo helt annet på hva slags barnehage og hvor i landet. Her hos meg hadde ikke den dressen vært bra nok. Friluftsbarnehage på Sørvestlandet, selv toåringer er ute hele dagen og det er VÅTT! Hvis du fyller i mer opplysninger om hvor og hva er det sikkert noen som kan anbefale bedre.

 

Anonymous poster hash: 5c859...0ca

Skrevet

Tips - reimatec har dresser med vannsøyle på eks 15000. De er på tilbud hos reima på nett nå, og det er fri frakt til og med i morgen. Kjøpte dress for neste sesong her om dagen, betalte 550 Kr. Kostet 1399 fullpris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...