Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er ca 168 høy og veier 95 kilo.. jeg MÅ ned i vekt men sliter med å få det til. I noen måneder nå har jeg registrert absolutt alt jeg putter i munnen og ligger da på et gjennomsnitt på 1750 kalorier. De fleste dager noe under, men enkelte dager har det blitt mer, men 1750 er altså gjennomsnittet. Men jeg har ikke gått ned noe i vekt, heller motsatt.. jeg har gått opp fra 90 til 95 på noen måneder. De siste 3 årene har jeg gått opp mellom 15 og 20 kilo og jeg aner ikke hvorfor. Jeg spiser normalt variert, er normalt i aktivitet. Trener ikke mye, men går endel turer og har en ganske aktiv jobb. Av alt jeg kan finne på nettet så burde denne kalorimengden gjøre at jeg går sakte ned i vekt, men det er jo motsatt.. Jeg vet jeg må ligge lenger ned om jeg skal slanke meg fort, men jeg trodde at jeg skulle gå ned litt på denne mengden. Stoffskifte mitt er bra, har lavt med jern, bvitamin og folsyre som jeg tar tilskudd for. Anonymous poster hash: 207d5...a5e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Det kan godt hende det er omtrent det du trenger for å holde vekten. Rundt 1800 kcal om dagen er vanlig for kvinner. Anonymous poster hash: 29d7a...982
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Prøv å komme deg ned på 1500. Fast. Ikke mer noen dager. Da vil jeg tippe du går ned ca en kilo i uka. Anonymous poster hash: 06b25...aae
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ligger på 1300 pr dag og går ned 0.5 - 1 kg pr uke. Du Bør nok redusere inntaket litt.. Anonymous poster hash: 9efc2...26d
MBSS Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 I utgangspunktet ligger har du rett i at dette skulle gjort at du går litt ned, men folk reagerer forskjellig og har ulik forbrenning... Kan det være sammensetningen av det du spiser? Om du har raske karbohydrater jevnlig vil dette øke blodsukkeret og da insulinet, og dette fører til at kroppen lagrer mer fett. Det er hva jeg har lært... En normal hvileforbrenning ligger rundt 1400kcal, så med aktivitet og normal bevegelse ligger man normalt over 2000, men for meg stemmer det ikke... Klør meg i hodet over hvor store forskjeller det kan være... Men pass deg litt for å gå ned for mye i kcal mengde... Jeg har gjort det og det gjør stort sett vondt verre i det lange løp...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 i forhold til vekta du har nå er det helt passe til å gå ned. Du bør ligge 500 under deg du må ha for å miste vekt. men som hun over sier kan det hende du må se på hva du faktisk spiser og
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Registrer deg på vektklubben. :-) Jeg går ned 1 kg i uken der. Anonymous poster hash: 8c3e5...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå