Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Har dere opplevd at folk dere ikke kjenner fra land langt borte legger dere til? Anonymous poster hash: 0557f...166
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Nei, hvordan skulle de finne meg?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Ja flere ganger! Jeg blokkerer og sletter! Aner ikke hvordan de finner meg Anonymous poster hash: 23191...47f
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Hmm, har fått forespørsel fra et fremmed navn. Vet at dette er noen jeg ikke kjenner. Hva kan grunnen være tro? Anonymous poster hash: 0557f...166
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Flere? Anonymous poster hash: 0557f...166
skjotta Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til. Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166
februarprins2013 Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Ja opp til flere ganger,men blokkere
skjotta Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ? Men kan ikke helt skjønne hvilket nettsted eller lignende jeg har besøkt som gjør at peachy kneel vil legge meg? Anonymous poster hash: 0557f...166
skjotta Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ? Men kan ikke helt skjønne hvilket nettsted eller lignende jeg har besøkt som gjør at peachy kneel vil legge meg? Anonymous poster hash: 0557f...166 Peachy kneel finnes ikke. Det er en fiktiv person skapt for å få tak i så mange mail adresser som mulig som kan spammes.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ?Men kan ikke helt skjønne hvilket nettsted eller lignende jeg har besøkt som gjør at peachy kneel vil legge meg? Anonymous poster hash: 0557f...166 Vil legge meg til mener jeg så klart 😁 Anonymous poster hash: 0557f...166
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ?Men kan ikke helt skjønne hvilket nettsted eller lignende jeg har besøkt som gjør at peachy kneel vil legge meg? Anonymous poster hash: 0557f...166 Peachy kneel finnes ikke. Det er en fiktiv person skapt for å få tak i så mange mail adresser som mulig som kan spammes. Så det er ikke mulig å ringe disse menneskene på skype feks? Frister nesten å akseptere og prøve å ringe.. Anonymous poster hash: 0557f...166
skjotta Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Spam. "De" (selskaper) får tak i mail adressen din når du registrerer deg på en konkurranse eller har likt noe på fb så kobler de mail adressen opp mot Skype og legger deg til.Hmm. Den som la meg til kalte seg peachy kneel eller noe sånt. Syns det er veldig merkelig jeg Anonymous poster hash: 0557f...166 hehehe. De har somregel alltid skikkelig "fine" navn. Kanskje de føler muligheten for å bli lagt til (og dermed få tilgang til dine kontakter) er større hos menn ?Men kan ikke helt skjønne hvilket nettsted eller lignende jeg har besøkt som gjør at peachy kneel vil legge meg? Anonymous poster hash: 0557f...166 Peachy kneel finnes ikke. Det er en fiktiv person skapt for å få tak i så mange mail adresser som mulig som kan spammes.Så det er ikke mulig å ringe disse menneskene på skype feks? Frister nesten å akseptere og prøve å ringe.. Anonymous poster hash: 0557f...166 Aldri prøvd. Ville ikke overrasket med om der er en "pay pr minute" tjeneste i andre enden 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå