Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hvilket jerntilskudd syns du er best for magen? Helst et merkes som fåes kjøpt på apoteket, bor langt unna nærmeste helsekost. Anonymous poster hash: c77b3...9fc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Fikk anbefalt Niferex av en veninne, den reagerte ikke magen hennes på i det hele tatt. MEN jeg reagerer skikkelig på den, full forstoppelse Så det er nok individuelt. Følger tråden om det kommer gode tips. Her har injeksjoner blitt løsningen. Anonymous poster hash: 227bb...baa
MammantilNurket Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ville gått for rødbetsaft Et lite glass hver morgen sammen med litt appelsinjuice får opp blodprosenten på null komma niks.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Ferromax tar jeg. Har diaré uansett. Tipper jeg har cøliaki. Anonymous poster hash: a5a3d...363
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Får hard mage av niferex og løs mage av duroferon. Heller løs enn hard. Har cøliaki som gir meg kronisk jernmangelanemi. Anonymous poster hash: 99793...e45
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Niferex funker fint for meg, ikke hard i magen av den. Anonymous poster hash: 8ba47...d36
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Takk alle sammen Anonymous poster hash: c77b3...9fc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ville gått for rødbetsaft Et lite glass hver morgen sammen med litt appelsinjuice får opp blodprosenten på null komma niks. Er rødbeter godt? Er så mange år siden sist jeg spiste det at jeg husker kun at jeg ikke likte det, men nå liker jeg mer mat enn før. Hvor får man kjøpt rødbetsaft? Anonymous poster hash: c77b3...9fc
MammantilNurket Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg ville gått for rødbetsaft Et lite glass hver morgen sammen med litt appelsinjuice får opp blodprosenten på null komma niks. Er rødbeter godt? Er så mange år siden sist jeg spiste det at jeg husker kun at jeg ikke likte det, men nå liker jeg mer mat enn før. Hvor får man kjøpt rødbetsaft? Anonymous poster hash: c77b3...9fc Jeg liker både rødbeter og rødbetsaft - smaker litt søtt, faktisk. Du får det i velassorterte matbutikker og på helsekosten. Rødbeter på glass funker dessverre ikke da det meste av næringen (inkludert folsyre, faktisk) er kokt ut Ellers er rødbeter som du koker selv snadder + veldig sunt med masse jern ... bortsett fra at jeg gjerne spiser dem med meierismør og salt Rødbeter/rødbetsaft vil ikke påvirke fordøyelsessystemet din slik jerntablettene vil gjøre. Det eneste er at tisset ditt blir litt rosa Endret 13. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Niferex har fungert veldig bra for meg! Fått opp blodprosenten raskt, og ikke hatt hard mage Anonymous poster hash: a7597...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå