Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Når jeg står kjenner jeg først en klump, deretter små klumper nedover, litt på skrå. Når jeg ligger på siden i sofaen, så kjenner jeg også denne klumpen først, deretter går halebeinet innover. Er det normalt? Hvordan er deres? Anonymous poster hash: f5119...28b
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Mitt er helt likt!! Har lurt på dette selv, kjennes nesten ut som det er knekt..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Kjenner ingen klumper, men jeg synes halebeinet er vondt å ta på så direkte (har alltid syntes det). Det skrår derimot innover. Anonymous poster hash: d0d30...b03
Kanutten83 Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Klumpene er nok leddene, og mitt halebein går også innover. Har aldri hatt vondt i halebeinet og ikke andre problemer så regner med at det er normalt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Mitt står 90 grader redd innover i kroppen, så jeg kan ikke palpere halebenet mitt. Slet mye med sterke smerter i det for mange år siden, fikk det da manipulert hos en manuell terapeut, og etter det har jeg ikke hatt smerter der! Halebeinet kan være litt ruglete på sidene. Om det er skjevt når du står rett så kan det være en ide å sjekke det hos en manuell terapeut / kiropraktor / naprapat - spesielt om du har andre symptomer fra bekkenet. Anonymous poster hash: eba59...adb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Takk for svar Dere som sier det går innover, går det rett eller buer det innover? Føler mitt går ganske beint/rett inn, litt på skrått (etter den beinklumpen). Anonymous poster hash: f5119...28b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Takk for svar Dere som sier det går innover, går det rett eller buer det innover? Føler mitt går ganske beint/rett inn, litt på skrått (etter den beinklumpen). Anonymous poster hash: f5119...28b Hvis du googler halebeinet så vil du se at det naturlig går litt på skrå innover i en slags bue. Går det mer mot ene siden enn andre (når du står rett) så kan det være greit å få en sjekk om du har problemer i området - hvis ikke er det ikke nødvendig. Anonymous poster hash: eba59...adb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Den "ruglete" delen er korsbeinet og skal være ruglete (sacrum), den delen som peker innover er halebeinet (coccygis) og skal peke innover. Dere er helt normale damer :-) Anonymous poster hash: 963d1...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå