Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Syns det er litt teit at vi i Norge bare plutselig skal begynne å markere denne dagen. Forundrer meg at folk over 16 år gjør noe ut av denne dagen. Er så mange merkedager snart, at det blir mindre sjarm over de ulike dagene. Hver dag skal man jo feire et eller annet (satt litt på spissen ja😛). Bare jeg som syns valentine er barnslig? Jeg er slutten av 20-årene, hvis det skulle bli spørsmål om hvor gammel jeg er siden jeg syns det er barnslig. Anonymous poster hash: 5c177...c50
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Barnslig er du nok ikke.. Vi har alle våre "preferanser" ang feiring Jeg for min del har "opplevd" valentine siden tidlig på barneskolen. Er nå 29, så er ikke fjortis heller Jeg syns det er en veldig hyggelig dag, jeg! Ja til å feire kjærleiken! Generelt bare ja til å feire..punktum
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jepp, jeg synes også dette er barnslig. Anonymous poster hash: e9d21...2e0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har også vokst opp med dette siden barneskolen, syns likevel at dette er barnslig. Ser for meg en full Facebook-newsfeed av klissklass fra halvdårlige forhold i morgen Anonymous poster hash: 9e22b...7ab
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Syns det er litt teit at vi i Norge bare plutselig skal begynne å markere denne dagen. Forundrer meg at folk over 16 år gjør noe ut av denne dagen. Er så mange merkedager snart, at det blir mindre sjarm over de ulike dagene. Hver dag skal man jo feire et eller annet (satt litt på spissen ja). Bare jeg som syns valentine er barnslig? Jeg er slutten av 20-årene, hvis det skulle bli spørsmål om hvor gammel jeg er siden jeg syns det er barnslig. Anonymous poster hash: 5c177...c50 Plutselig begynne å markere? Det gjorde vi da når jeg var ung også Synes det er koselig om folk vil markere det, men ikke om det viktigste er at alle får med seg at de markerer det Jeg synes generelt det er teit når folk kommer med massevis av kjærlighetserklæringer på fb.
*Miss Marple* Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Er det så farlig å være barnslig avogtil da? Hvis noen finner glede i å gjøre fine ting for hverandre en spesiell dag er vel det fint? Jeg er altfor gammel til at det er naturlig for meg å feire valentinsdagen, men syns da ikke andre som velger annerledes er dumme og barnslige.
*Nøtta* Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Jeg synest det er en koslig dag jeg. Jeg er 35 år, og har kjøpt både gave og laget kort til min samboer.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Syns det er litt teit at vi i Norge bare plutselig skal begynne å markere denne dagen. Forundrer meg at folk over 16 år gjør noe ut av denne dagen. Er så mange merkedager snart, at det blir mindre sjarm over de ulike dagene. Hver dag skal man jo feire et eller annet (satt litt på spissen ja). Bare jeg som syns valentine er barnslig? Jeg er slutten av 20-årene, hvis det skulle bli spørsmål om hvor gammel jeg er siden jeg syns det er barnslig. Anonymous poster hash: 5c177...c50 Plutselig begynne å markere? Det gjorde vi da når jeg var ung også Synes det er koselig om folk vil markere det, men ikke om det viktigste er at alle får med seg at de markerer det Jeg synes generelt det er teit når folk kommer med massevis av kjærlighetserklæringer på fb. Kanskje mer riktig å si at det har vokst seg veldig mye større de siste årene. Husker jo selv da jeg var 14 og fikk en liten gave av kjæresten min, men syns det er barnslig hvis man "feirer" når man er voksen. Anonymous poster hash: 5c177...c50
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Ja, det er barnslig og jeg elsker det. Anonymous poster hash: d696e...462
DramaMama Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er også oppvokst med Valentinsdagen siden barneskolen. Er i midten av tyveårene. Feire det som feires kan, sier jeg! Synes det er koselig. Argumentet om at man kan gjøre noe hyggelig for hverandre eller sammen de andre 364 dagene i året holder ikke mål - her gjør vi begge deler. Og jeg er vanligvis kraftig imot store kjærlighetserklæringer på Facebook, da min erfaring tilsier at de som er i de dårligste forholdene er de som klisser mest akkurat der - men på Valentinsdagen gjør jeg et unntak. Synes det er helt greit at folk uttrykker sin kjærlighet offentlig akkurat denne dagen. Jeg gleder meg til datenight med kjæresten!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er også oppvokst med Valentinsdagen siden barneskolen. Er i midten av tyveårene. Feire det som feires kan, sier jeg! Synes det er koselig. Argumentet om at man kan gjøre noe hyggelig for hverandre eller sammen de andre 364 dagene i året holder ikke mål - her gjør vi begge deler. Og jeg er vanligvis kraftig imot store kjærlighetserklæringer på Facebook, da min erfaring tilsier at de som er i de dårligste forholdene er de som klisser mest akkurat der - men på Valentinsdagen gjør jeg et unntak. Synes det er helt greit at folk uttrykker sin kjærlighet offentlig akkurat denne dagen. Jeg gleder meg til datenight med kjæresten! Hvorfor tror du de med flest kjærlighetsærkleringer på Facebook er de som har det dårligst? Mannen min jobber mye borte og skriver støtt og stadig en liten hilsen på innboksen eller veggen min når han har vært borte en stund, og vi har det slett ikke dårlig. Han er kjempeflink med både nærhet og komplimenter, en superflink far til barna våre, og en stødig mann å dele livet med..skikkelig flink til å være kjæreste selv etter mange år sammen. Anonymous poster hash: 5c177...c50
DramaMama Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg er også oppvokst med Valentinsdagen siden barneskolen. Er i midten av tyveårene. Feire det som feires kan, sier jeg! Synes det er koselig. Argumentet om at man kan gjøre noe hyggelig for hverandre eller sammen de andre 364 dagene i året holder ikke mål - her gjør vi begge deler. Og jeg er vanligvis kraftig imot store kjærlighetserklæringer på Facebook, da min erfaring tilsier at de som er i de dårligste forholdene er de som klisser mest akkurat der - men på Valentinsdagen gjør jeg et unntak. Synes det er helt greit at folk uttrykker sin kjærlighet offentlig akkurat denne dagen. Jeg gleder meg til datenight med kjæresten! Hvorfor tror du de med flest kjærlighetsærkleringer på Facebook er de som har det dårligst? Mannen min jobber mye borte og skriver støtt og stadig en liten hilsen på innboksen eller veggen min når han har vært borte en stund, og vi har det slett ikke dårlig. Han er kjempeflink med både nærhet og komplimenter, en superflink far til barna våre, og en stødig mann å dele livet med..skikkelig flink til å være kjæreste selv etter mange år sammen. Anonymous poster hash: 5c177...c50 Av den enkle grunn at de som klisser mest på vennelista mi er de jeg vet sliter mest i det virkelige liv. Men det gjelder altså min venneliste og det jeg opplever på Facebook, det betyr selvfølgelig ikke at det er slik for alle. Det er ofte de som er opptatt av fasade som poster kliss, bare for å vise verden hvilket fantastisk forhold de har. Men kjærlighetserklæringer er altså en privat greie for meg, og det kunne aldri falt meg inn å skrive det på Facebook - da sender jeg heller en sms. Edit - legg merke til at dette gjelder poster på veggen, som er synlige for alle. Meldinger i innboksen blir noe annet. Endret 14. februar 2015 av DramaMama
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Jeg forstår ikke den norske trenden å feire minst mulig og være mest mulig traust og trist. Hva er galt med ekstra merkedag da? At du blir blakk av å kjøpe et sjokoladehjerte til gubben til 25 kroner? Anonymous poster hash: 9da80...3c5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Har vært sammen med mannen min i 23 år, dvs at vi hadde vært sammen ca 15 år før dette norske Valentin-styret startet, så d er IKKE naturlig for oss! Jeg har dessuten bursdag den 16. Men d er jo en fin dag og en koselig tanke, så ser virkelig ingen problemer med d! Skjønner iallefall at de som er 16+ bryr seg D viktige her er vel at kjærestePARET har samme syn på dagen, ellers blir d skuffelser Anonymous poster hash: d59b3...27c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Vet ikke om jeg mener det er barnslig, men at det er klissete - JA! Anonymous poster hash: 01f82...33f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Skikkelig barnslig å markere kjærligheten. Makan! Anonymous poster hash: 95472...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå