Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har slanket meg i 4 uker. Gått ned litt over 4 kg. Jeg målte livvidden når jeg begynte, og igjen for ca 2 uker siden. Målte igjen i dag, og har mistet 9 cm rundt livet! Hvordan er det mulig? Hadde forstått det mer om jeg hadde trent ved siden av, men det har jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: 66fa7...145
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Første to ukene er det snakk om "vann vekt", det meste av vekttapet er vann. Om kroppen holder på vann, så kan det forklare dette. Anonymous poster hash: 07660...309
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 HI. Ja, det kan nok være. Vet jeg har hatt en del vann i kroppen. Jeg har ikke målt cm på resten av kroppen, da er det vel trolig at jeg har gått ned antall cm rundt lår og armer også? Anonymous poster hash: 66fa7...145
*Nøtta* Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Vann er nok en forklaring, samt at du blir mindre opplåst i magen når du spiser mer riktig mat. Men uansett da- nyt det!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Jepp, det er virkelig mer motiverende å måle cm enn kilo:) Og det sier så mye mer enn disse kiloene. Selv har jeg gått ned 7 kilo og har gått ned 9 cm rundt livet jeg også. Rundt rumpe har jeg gått ned 5 cm og hofter 5 cm der også. Morsomt:) Anonymous poster hash: 2472b...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå