Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hvor lenge hadde dere bruk for den? Anonymous poster hash: 6b89c...192
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Ungen elsket den og vi brukte den så lenge at han klatret inn og ut selv. Genial til å ha med på tur/besøk også. Brukte den til han var ca 14 mnd tror jeg, men da var den virkelig for liten.... Anonymous poster hash: 7292f...d0f
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Brukte den til over året. Den har vel 13 kg vektgrense? Så sånn sett kunne de brukt den til 2 år og vel så det. Ble brukt som "kosestol" foran barnetv fra hun begynte å klatre opp i og ut av selv. Anonymous poster hash: ec83c...f11
Elsker livet Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Det har variert litt fra barn til barn, men de har sluttet å bruke den fra de var ca. 15 mnd. til 2 år.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Med førstemann brukte jeg den til over året. Brukte den mye på kvelden for å få ham til å sovne. Minstejenta likte aldri å sitte i den Anonymous poster hash: bebbf...b22
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Min er straks 7 og lærer å sitte. Ligger kun noen minutter om gangen i babybjornen. Sitter ganske lenge i vanlig ikea stol med puter. Usikker om jeg kan kvitte meg med den allerede nå- har lite plass, og føler st det er babyting overalt Anonymous poster hash: 6b89c...192
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har brukt den så lite som mulig egentlig. Så lenge hun ikke kunne krype så brukte vi den omtrent aldri, la henne bare på matte på gulvet da det er både enklere og bedre for barnet. Men ettter at hun begynte å krype og reise seg er den uunværlig innimellom slik at jeg kan ta en dusj eller hjelpe søsteren med noen uten at babyen faller og slår seg. Hun er 8 mnd nå og drar seg opp, lener seg fram så mye at jeg ser at vi kommer nok ikke til å kunne bruke den stort lenger pga hun prøver å komme ut. Sånn størrelse/vektmessig kunne vi sikkert brukt den lenge ennå da hun bare veier litt over 7 kg, men jeg begynner allerede å bli redd hun skal klare å gjøre så hun faller ut av den. Så jeg tror det varierer veldig fra barn til barn hvor mye og lenge den brukes. Anonymous poster hash: 8da48...236
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har akkurat solgt våre vippestoler, og de to yngste er nå 2 år. De har brukt dem så og si helt frem til nå til å sitte i som kosestoler. Eldste sluttet å bruke den da hun var 16 mnd. De har stått fremme så de har klatrer i den som de selv ville, og de har holdt fantastisk godt. Hadde jo egentlig bare planer om å bruke dem de første mnd, men det ble fort endret når jeg så hvor mye dem ble brukt. Orker ikke å ta bort noe som barna frivillig bruker som stoler mange ganger om dagen MEn kunne godt tatt de bort ved 6-7 mnders alder siden vi fikk tripp trapp stoler, men når de begynte å krype, ble de litt mer aktivt brukt igjen Anonymous poster hash: 82b0e...506
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Tror han var 6/7 mnd da han sånn i hovedsak sluttet. Da satt han jo uten støtte og ville ikke ligge. Anonymous poster hash: 641b7...ce6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Eldste brukte den til han var 3 år 😊
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Brukte den veldig lite da gutten hatet å sitte i vippestol som baby (som alt annet der han ikke kunne bevege seg fritt, inkl. bæresele). Den ble brukt en kort periode til mating før han ble stor nok til høystol, men det var vel snakk om noen uker bare. Anonymous poster hash: d1007...2e8
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Vår baby lærte åmsette seg opp da hun var 5,5 måned. Etter det hadde hun ikke tålmodighet til å sitte i babybjørnvippestol. Vi brukte den mye før det. Anonymous poster hash: 5605a...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå