Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Føler meg så slask om dagen. Anonymous poster hash: 132ea...9c3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Tips... skjønnhetstips Anonymous poster hash: 132ea...9c3
MammantilNurket Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet. "ouche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den!" Hva er denne til? Primer under mascara har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 621e8...8f0
Økonomor Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Primer under sminken. Concealer under øynene (!!!) Velstelte bryn er kjempeviktig. Velpleid hår. Alltid,alltid, alltid fine negler.
MammantilNurket Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet. "ouche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den!" Hva er denne til? Primer under mascara har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 621e8...8f0 YSL-pennen er en highlighter som du legger under øynene. Den dekker skygger og reflekterer lys. Jeg legger den også i amorbuen over munnen og litt andre steder hvor det er skygge. Noen mener at den sitter litt dårlig og må friskes opp i løpet av dagen. Jeg har imidlertid ikke opplevd det. Mulig det har sammenheng med at jeg har litt tørr hud?? Primeren er som en hvit krem i mascarabeholder som du legger på før du tar på mascara. Jeg bruker en fra Lancôme som heter "Cils booster XL". Estee Lauder har også en bra. Vippene blir lange og fyldige+mascaraen sitter bedre. Genialt! Endret 13. februar 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet. "ouche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den!" Hva er denne til? Primer under mascara har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 621e8...8f0 YSL-pennen er en highlighter som du legger under øynene. Den dekker skygger og reflekterer lys. Jeg legger den også i amorbuen over munnen og litt andre steder hvor det er skygge. Primeren er som en hvit krem i mascarabeholder som du legger på før du tar på mascara. Jeg bruker en fra Lancôme som heter "Cils booster XL". Estee Lauder har også en bra. Vippene blir lange og fyldige+mascaraen sitter bedre. Genialt! Jeg bruker Hva bruker du? Takk for tips Den YSL pennen må jeg få tak i tror jeg:) Kjøpes på parfymeri regner jeg med? Anonymous poster hash: 621e8...8f0
MammantilNurket Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet. "ouche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den!" Hva er denne til? Primer under mascara har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 621e8...8f0 YSL-pennen er en highlighter som du legger under øynene. Den dekker skygger og reflekterer lys. Jeg legger den også i amorbuen over munnen og litt andre steder hvor det er skygge. Primeren er som en hvit krem i mascarabeholder som du legger på før du tar på mascara. Jeg bruker en fra Lancôme som heter "Cils booster XL". Estee Lauder har også en bra. Vippene blir lange og fyldige+mascaraen sitter bedre. Genialt! Jeg bruker Hva bruker du? Takk for tips Den YSL pennen må jeg få tak i tror jeg:) Kjøpes på parfymeri regner jeg med? Anonymous poster hash: 621e8...8f0 Gikk litt fort i svingene her Skulle skrive navnet på primeren, men så oppdaget jeg at jeg hadde skrevet det allerede og postet litt raskt istedetfor å slette det
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Hvis vi ser bort i fra det åpenbare som nok søvn, høy solfaktor på kroppen/ikke sol i fjeset, rikelig med fuktighet både innenfra og utenfra, rense huden morgen+kveld ... og selvsagt sunn mat sverger jeg til: - bra undertøy som sitter som det skal. - velstelte bryn. Få en proff til å nappe (gjerne med tråd) + farge regelmessig. - Velstelte føtter: de bærer oss rundt overalt og fortjener å bli tatt vare på. - Arganolje under fuktighetskremen. Jeg bruker forøvrig en tysk (!) kuldekrem for småbarn (!)på de kaldeste dagene. - velstelte negler. - "puppekrem" mot tørre lepper. - hemoridekrem mot poser under øynene - skal KUN brukes i nødfall!!! - Touche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den! - primer under mascara gjør vippene lengre og tettere + gjør at mascaraen sitter bedre. - olivenolje i badekaret eller fotbadet. "ouche Éclat - den magiske gullpennen fra YSL. Elsker den!" Hva er denne til? Primer under mascara har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: 621e8...8f0 YSL-pennen er en highlighter som du legger under øynene. Den dekker skygger og reflekterer lys. Jeg legger den også i amorbuen over munnen og litt andre steder hvor det er skygge. Primeren er som en hvit krem i mascarabeholder som du legger på før du tar på mascara. Jeg bruker en fra Lancôme som heter "Cils booster XL". Estee Lauder har også en bra. Vippene blir lange og fyldige+mascaraen sitter bedre. Genialt! Jeg bruker Hva bruker du? Takk for tips Den YSL pennen må jeg få tak i tror jeg:) Kjøpes på parfymeri regner jeg med? Anonymous poster hash: 621e8...8f0 Gikk litt fort i svingene her Skulle skrive navnet på primeren, men så oppdaget jeg at jeg hadde skrevet det allerede og postet litt raskt istedetfor å slette det Anonymous poster hash: 621e8...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå