Gå til innhold

Barberer dere underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, fjerner dere absolutt alt?

Jeg bare trimmer det, syntes det er unaturlig med ikke et hårstrå på en voksen dame.

Anonymous poster hash: 1e982...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten stripe foran bare.

Hatt det slik siden jeg fikk hår.

Synes det klør med mer.

Anonymous poster hash: 618a8...0e1

Skrevet

Ja, som regel. Det har jeg alltid gjort.

Skrevet

Nei, føler meg mye mer kvinnelig og sexy med hår enn uten.

Anonymous poster hash: 1be12...ddc

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 601c1...1cf

Skrevet

Nei, jeg er en godt voksen kvinne, og mitt underliv ser ikke ut som et barns. Trimming, ja, men fjerne alt? Aldri.

Anonymous poster hash: 18c37...715

Skrevet

Nei, jeg er en godt voksen kvinne, og mitt underliv ser ikke ut som et barns. Trimming, ja, men fjerne alt? Aldri.

Anonymous poster hash: 18c37...715

Jeg barberer alt og ser ikke ut som et barn av den grunn.

Anonymous poster hash: 601c1...1cf

Skrevet

Barberer under og på sidene, men beholder det oppå. Syns det er ekkelt å ta alt og ser rart ut( har prøvd).

Anonymous poster hash: 46b24...fd8
Skrevet

Jeg varierer mellom å ta bort alt og å ha en liten stripe. Jeg ser overhodet ikke ut som ett barn når jeg fjerner alt. Det er forskjell på en blomst og en umoden knopp.

Anonymous poster hash: 6d7f9...392

Skrevet

Jeg barberer ikke. Jeg gjorde det i en periode "fordi alle gjorde det" og det klødde og stakk og jeg fikk stadig soppinfeksjoner, så det sluttet jeg med.

Anonymous poster hash: ef5e7...a52

Skrevet

Vokser alt utenom trekanten :P

Skrevet

Barberer alt utenom en stripe på venusberget :)

Hår er for meg urenslig, skittent, stikkende og ekkelt! 

Anonymous poster hash: 03546...569
Skrevet

Ja, men skulle ønske jeg aldri hadde begynt med det. Syns det er kulere med tett skog enn naken vidde.

Skrevet

Syns det er trist at man syns at hår er urenslig og skittent. Håret er der for å beskytte mot ulumskheter og for lufting av området. I tillegg er det der for lukten sin del (ifbm sex). Det har sin misjon. Som en over her nevner, hun fikk oftere soppinfeksjon. Det har jeg også opplevd, derfor er det sjelden jeg barberer noe særlig. 

Anonymous poster hash: b6801...35d
Skrevet

Jeg har aldri hatt soppinnfeksjon, og har alltid barbert meg! :) 

Anonymous poster hash: 03546...569
Skrevet

fjerner alt ja, mye mer praktisk når tante rød er på besøk, synes det blir mye mer lukt hvis man har hår der

Skrevet

Ja jeg fjerner alt!

Anonymous poster hash: b6e2c...724

Skrevet

Jeg må bare si at argumentasjonen ift å "se ut som et barn" ikke henger på greip.. Jeg regner med at dere som skriver dette også da alltid har hår på leggene og under armene også? (Hvis ikke faller verdien i argumentasjon deres vekk.) Barn har jo heller ikke hår i armhulene eller mørke/stivere hår på leggene.

Ellers synes jeg dette må være et personlig valg for hver og en, uten at man skal beskylde de som fjerner alt for å ligne et barn, evt at menn som foretrekker dette har pedotendenser... Usmakelig, usakelig og ikke minst tåpelig! Man ser god forskjell på barnekropp og kvinnekropp uavhengig av barbert underliv.

Anonymous poster hash: 8de70...c21

Skrevet

Ja, fjerner alt. En ting om jeg hadde hatt tykt krøllete hår nedentil, da hadde jeg sikkert bare stusset. Jeg har tynt stritt hår. Føler meg mye mer sexy og velstelt uten hår.

Anonymous poster hash: 3762d...ab2
Skrevet

Barberer ikke, men vokser det på salong. Beholder kun en liten stripe foran.

Foretrekker voksing fremfor barbering. Det tar en uke før det begynner å vokse ut, og da blir det ikke harde stubber men myke hår.

Skrevet

Vokser hele "Laura".

At man ser ut som ei småjente uten hår er det teiteste jeg hører. Neppe noen som ville tatt meg for å være sju ;)

Anonymous poster hash: a5992...54c

Skrevet

Shawer om sommeren pga badesesong, men gidder ikke om vinteren, siden mannen synes det er finere med. Merker jeg blir mer klam og lukter mer når jeg fjerner alt. Men når mr rød kommer ser jeg argumentet med at det er mer renslig uten... 

Anonymous poster hash: 0d1a3...c73
Skrevet

Ja, men skulle ønske jeg aldri hadde begynt med det. Syns det er kulere med tett skog enn naken vidde.

Det er ikke helt umulig å slutte! 😜

Anonymous poster hash: 419e9...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...