Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 takke nei til et utdrikningslag? Altså finne på en unnskyldning for å slippe? Ala vi får besøk av venner/familie utenbysfra, vi skal reise bort den helgen, vi har ferie og har andre planer, eller lignende? Vi må jo da legge planer om det blir en helg vi ikke har det (kan ikke si at vi reiser bort og så blir vi hjemme). Jeg har ikke lyst å gå. Det er en i familien, så det er forventet at jeg deltar, men vi har nesten ikke kontakt, og treffes kun på de obligatoriske bursdagene et par -tre ganger i året. Anonymous poster hash: 10b1f...036
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg kunne i alle fall glatt funnet på en slik unnskyldning. Anonymous poster hash: b1c8a...6a2
Giss Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ville ikke reagert. Med mindre alle involverte har sittet sammen og funnet en dato for begivenheten kan man nesten ikke forvente at absolutt alle har mulighet for å bli med.
sug lut Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Kunne jeg glatt gjort, om ikke det var noen som var veldig nær meg (og de ville neppe hatt utdrikningslag, de er som meg).
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Selvfølgelig. Du blir uansett ikke noen stemningsskaper om du ikke har lyst til å gå. Anonymous poster hash: 8947b...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå