Gå til innhold

De sorte overtar. ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett bort fra at dette var noe skikkelig rasistisk gørr; de har tatt over BIBLIOTEKET? Er ikke det bare flott, da?

Hehe, du har et poeng, og dessuten tror jeg svært få frp-grasrøtter har sett innsida av et bibliotek så de merker tross alt lite til det.
Viser vel bare hvor intelligent du er , som dømmer mennesker slik ! Jeg har det man kaller for høy utdanning , men stemmer frp . Vil ikke ødelegge landet vårt nemlig :)

Anonymous poster hash: 5a79c...fa3

Selvinnsikt har du i alle fall ikke....
Mannen uttalte seg dumt. Det sier jo også de andre fra frp som var der. Men det er ikke mindre sant det han sier , de sitter der og okkuperer datamaskin og skriker høyt. Null respekt. Helt enig i at det burde gjøres noe med. Men selvfølgelig når noen nevner noe som helst om våre nye landsmenn så starter hylekoret !

Anonymous poster hash: 5a79c...fa3

Så himla høy utdannelse kan du umulig ha, når du bruker mellomrom før komma og utropstegn. Komma er tydeligvis også et ukjent fenomen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo rett. Slik er det i alle fall her. Innvandrere okkuperer pc'ene og er svært høylytte. Det ER faktisk et problem.(Stemmer ikke frp)Anonymous poster hash: c20b0...4f8

Ja men, hallo! Da tar man vel opp problemstillingen i riktig fora, da! Og i tillegg bruker man vel helst også et sivilisert språk. Hvis flerkulturalitet er et problem på biblioteket i Tromsø, så tar man opp det med 1) biblioteket og 2)det/de flerkulturelle miljøet/-ene.Hilsen meg som også har høyere utdanning og som gudskjelov har såpass vett at jeg gjennomskuer galskap (les: FrP-politikk).Anonymous poster hash: 1ed20...dc7
Jeg har ikke sagt noe om at jeg syns han hadde riktig fremgangsmåte.Enig i at det bør tas tak i på en skikkelig måte, men det ER faktisk et problem mange steder.Blir feil å se seg blind på ordbruken, uten å adressere de andre problemene.Høy utdannelse her også, uten at jeg ser relevansen.Anonymous poster hash: c20b0...4f8

Hvorfor blir det å snakke høylytt koblet med hudfarge? Selvsagt skal man ta hensyn. Han kunne jo heller tatt opp at det er et problem med folk som snakker høylytt i mobilen og ikke slipper til andre ved datamaskinene. Så kunne de ansatte bli bedre til å ordne opp i dette. I stedet stigmatiserer han alle innvandrerne og gjør det til et raseproblem.  Anonymous poster hash: 5027b...416
Høy utdannelse har ingen sammenheng med å være skoleflink elleri ntelligent ;)

Anonymous poster hash: c7a0c...f9d

Skrevet

Må bare innrømme at det er maaaange år siden jeg var på biblioteket selv og årsaken er at jeg er heldig nok til at jeg har bra internettilgang hjemme og jeg kjøper det jeg vil ha av bøker osv (som er ganske mye/ofte). Grunnen til at mange med innvandrerbakgrunn er på biblioteket er vel nettopp fordi de ikke er så heldige? Skal vi da klage på at de er der? Synes det blir veldig smålig...

Og til folk som snakker høyt på telefon osv: Det er ikke verre enn å bare si fra til dem på en ordentlig måte. Problem solved...

Anonymous poster hash: a9b02...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...