Gå til innhold

Hva slags sokker bruker dere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av sokkene mine. De mister fasongen, sklir ned etc. Kan noen anbefale gode sokker?

Anonymous poster hash: 1a5cc...cbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trysil sokker fra europris! De beste sokkene ever! Halv pris denne uken. Bomull/ull

Skrevet

Trysil sokker fra europris! De beste sokkene ever! Halv pris denne uken. Bomull/ull

Takk, dette må jeg sjekke ut. Mener du at de er av blandet ull og bomull, eller at man kan få dem i begge deler? Er de ensfargede?

Anonymous poster hash: 1a5cc...cbd

Skrevet

Ulvang sokker.

Anonymous poster hash: 7e4fa...9d3

Skrevet

Hvis det er lave sokker du skal ha, synes jeg de i bomull fra Kari Traa er veldig gode.

Anonymous poster hash: dd995...03b

Skrevet

Jeg bruker bare Trysil sokker fra Europris minst 10 måneder i året. De er bomull og ull miks :)  De er kjempegode :D

Skrevet

Ull under foten, helen og over tærene. Bomull resten, sitter veldig godt på foten. Kjøpte flere 4 pk i dag til 50 kr stk. De har forskjellige farger, men jeg kjøpte svarte.

Skrevet

Kjøper fra Cubus. Åååååh så myke!😄

Anonymous poster hash: 84063...3d7

Skrevet

Tynne ullsilke sokker kjøpt på Sparkjøp om vinteren.

Barfot om sommeren.

Anonymous poster hash: 329a6...ccf

Skrevet

Tynne sokker i ull fra Ulvang. Anbefales!

Anonymous poster hash: 36d4e...255

Skrevet

Bruker de sorte 5-pakningene fra H&M. Foretrekker de med farget stripe øverst, letter å pare etter vask.

Skrevet

Jeg sverger til disse, og har gjort i mangen år. Kanongode. Strammer og sklir ikke. Litt dyre, men varer til gjengjeld lenge (!) til tross for maskinvask og tørketromling.

http://ametrine.no/sortiment/sokker/ull-tynn

Anonymous poster hash: 6611f...a6b

Skrevet

Sokkene fra cubus. Ankelhøyde. Sitter bra og mye mer behagelig enn de som er langt opp på leggen. Synes jeg 😉

Anonymous poster hash: 780a8...ae1

Skrevet

Alle nevnt over!

Anonymous poster hash: 5c5f5...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...