Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Oi oi oi. Det måtte jo skje. I går kveld hadde jeg første krangel med nykjæresten. Har kjent på meg at det har ulma en stund og han er i en vanskelig situasjon uavhengig av meg, men igår brast altså idyllen. Han var ikke direkte ufin, eller voldsomt frekk, men i det jeg prøver å være støttende samt gi noen råd smeller han tilbake og kommer med noen idiotiske påstander som "ja, du som vet alt, fortell meg da, hva jeg skal gjøre" og lignende. Jeg overså kommentarene og ba han glemme det. At vi lar det ligge. Og det gjorde han. Heldigvis. Jeg merker at han har dårlig samvittighet idag, eller at han prøver å finne ut av hvordan jeg egentlig reagerte. Han har både ringt og sendt melding mens gan er på jobb. Heg later som at alt er ok. Og egentlig er alt ok, men han vet ikke at jeg gråt i går. Han vet ikke at jeg blei såra. Han trur bare jeg ble sint. Og det er forsåvidt greit. Men jeg har lyst til å fortelle han, bare for å oppklare at jeg forstår at han er i en vanskelig situasjon og at jeg heretter skal slutte å mene så fryktelig mye, men heller bare støtte han. Slutte å stille spørsmål ved hva han gjør, men heller hjelpe han frem. Selvom jeg til tider er uenig i fremgangsmåten hans... Æsj, jeg veit ikke hvor jeg vil, eller hva jeg vil. Jeg bare håper jeg gjør det som er rett i forhold til denne mannen. Han er en helt fantastisk fyr som jeg setter enormt mye pris på. Anonymous poster hash: e1d47...147
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror du bare ville bli hørt og ikke slaktet ned på den måten, som om at dine tanker om temaet ikke var noe vits i å høre på. Han avslo jo din måte å støtte på. Jeg skjønner at du føler deg litt avvist. Anonymous poster hash: 3b279...f5a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Det er smart av dere å snakke om krangelen dere har hatt, nå som dere har roet dere ned. Skal forholdet deres fungere, er dere nødt til å kunne snakke om ting som er vanskelige! Lykke til Anonymous poster hash: b36d1...59c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg ville ha gitt beskjed om at jeg ikke aksepterer å bli snakket til på den måten og at han deretter later som ingen ting. Det er lov å gjøre en feil, men da får man innrømme det. Anonymous poster hash: e8d87...4b3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Han reagerte IKKE bra!! Meeeeen nå gjør forsåvidt du d samme! Har sagt d før: menn er IKKE tankelesere!! Skal forholdet være levedyktig så må dere kommunisere og være ærlige, også om følelser! Anonymous poster hash: 97e69...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå