Gå til innhold

Trenger raskt svar-morsmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har varmet opp melk til rett temperatur i vannbad, men lillejenta er så trøtt at hun ikke orket å spise. Hun sover vanligvis 30-50 minutter. Kan flaska med melk stå i vannbad så lenge og at jeg gir den når hun våkner?

Anonymous poster hash: bb394...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melken bør helles ut etter en time, så du er vel i grenseland. Vil si det avhenger av alderen på barnet, men det høres ut som det er veldig lite? Da tenker jeg vel at det ikke er verd å ta sjansen hvis man har et valg.

Er litt styrete i starten det der, men det går seg til og det blir mer rutiner på spising og soving etter hvert, og også mindre svinn av melk :)

Skrevet

Hun er fem mnd. Ikke veldig glad i flaske. Hva skjer med melken etter en time da? Litt kjedelig å kaste en hel flaske med melk, men jeg gjør det helt klart hvis jeg burde :)

Anonymous poster hash: bb394...3fe

Skrevet

Jeg hadde gitt det. Hun er 5 mnd, ikke 5!dager :)

Skrevet

Spørs hvor lenge hun sover. Jeg ville ikke latt den stå i 1 time, men det er nå meg.

http://ammehjelpen.no/artikkel/42/Oppbevaring-av-melk

Les på ammehjelpen.no om hvordan du oppbevarer morsmelk osv osv, her inne får du bare synsing. jeg synser når jeg sier at jeg ikke ville gjort det. Mulig det er helt ok å gjøre det....

Det er morsmelk du gir på flaske ja? Og ikke morsmelkerstattning? 

Anonymous poster hash: 9b0c3...eed
Skrevet

Hadde gitt den. Fem måneder og frisk.

Anonymous poster hash: af384...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...